Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
    Ik ben heel erg blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Even voor mij of ik het goed snap:
    je gaat nu verder met ivf maar ipv dan je man zaad inlevert wordt het ingevroren zaad gebruikt, of is dit alleen indien het ingeleverde zaad onvoldoende is?
    Theoretisch zou je dus nog 10x ivf kunnen doen? #-o duh dat is natuurlijk niet nodig, straks is het KEI raak!

Oh gaaf zeg, dus de eerst volgende cyclus kan je starten met deca?

\:D/ \:D/ \:D/ ik heb een wijntje koud gezet en ga zo op ons proosten!

Zullen we afspreken dat jou poging kei raak is en dat ik dan (zoals gewoonlijk) volg met hetzelfde nieuws! :whistle:

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    HALLOO!!

Woonde ik maar bij je in de buurt dan kwam ik een wijntje mee drinken ;) !

Ik moet morgen bellen voor de planning, ligt aan hun planning en de drukte wanneer ik weer mag beginnen! Hoop nu snel weer te kunnen beginnen, ben er helemaal klaar voor!

Het zaad was goed genoeg voor ICSI, te slecht voor IVF. Bij de punctie moet mijn man "vers zaad" inleveren en als dat inderdaad onvoldoende is voor bevruchting hebben ze altijd genoeg voorraad bevroren zaad! Kan wel eens bij ontdooien slechter en minder worden maar we hebben toch genoeg rietjes!

Theoretisch zouden we inderdaad 10 keer IVF kunnen doen (wordt een dure bedoeling hihihihi)!

En we spreken af dat we samen harstikke zwanger zijn! :)
    Ik vind het wel typisch altijd samen goed nieuws en altijd samen slecht nieuws de komende tijd wil ik alleen van beide kanten nog maar goed nieuws horen!!!

DEAL?

Bedankt voor alles!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Dan had ik het goed begrepen! Ennuh DEAL! Was gezellig vandaag, fijne avond!!!

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey wat een gezelligheid hier in dit topic.

sabrien gefeliciteerd met het goede nieuws, fijn voor je meid.
    hoop dat je weer snel mag beginnen nu.

@linda, voor jou ook zo fijn dat je met een goed gevoel de ivf ingaat.

liefs lisa.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hihi ja was een leuk dagje, hoe gaat het met jou lisa, nu duimen we weer verder voor jou he!

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hihi, ja gaat goed met me dank je ;)

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi linda
    hoe gaat het?
    al druk met de voorbereidingen voor jullie huwelijk?

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jaja ben nu aan het nadenken over een boeketje :-k net m'n kraaltjes allemaal uitgezocht, misschien #-o speldjes maken voor in mijn haar.

9. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Hi hi, ik heb na 3 proefkapsels besloten dat ik toch maar
    voor opgestoken ging met allemaal pareltjes erin.
    Die voorpret is ook harstikke leuk.

Je hebt dus een goed gesprek gehad, dat is alvast heel mooi
    en een goede basis voor een nieuwe poging en je hebt de data
    van de nieuwe poging en nu maar genieten van wat er gaat
    komen. Nu op naar een mooie trouwdag ;) ;)

Gr Flam ;) ;)

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook opgestoken met een paar van die glimmers erin. Leuk he al die voorbereidingen, geniet er lekker van.

Sabrien: Gefeliciteerd met het goede nieuws! Altijd super om te horen!

11. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Linda, fijn dat je een goed gesprek in het zh hebt gehad. Nu lekker op naar je trouwdag en daarna starten met de volgende IVF. Heerlijk dat je nu weer naar een datum kunt uitkijken. En fijn dat je een beetje afleiding hebt door de voorbereidingen van jullie huwelijk. Is in ieder geval iets moois om naar uit te kijken tussen alle ellende. Veel liefs en een dikke knuffel van mij!

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey meissie,

Heb vandaag contact gehad met het ziekenhuis en begin volg. week donderdag 23 april met de Decapeptyl :D :D :D :D :D :D :D ! Ben echt blij dat we zo snel mogen beginnen!!!

We gaan er voor!!!!!

Ik houd je zeker op de hoogte hier, gezellig :D !

Vindt het ook wel weer jammer dat we niet weer samen alles tegelijkertijd kunnen doorlopen. Jij gaat eerst lekker genieten van je trouwdag en nu nog alle voorbereidingen die daar bij komen kijken en ik geniet met je mee!!!

Prettig weekend!!!

Knuffffff

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx meiden!

Sabrien ik ga jou gewoon lekker volgen en jij geeft het goed voorbeeld!

Vandaag kwam het hoge woord bij mijn collega's eruit. De vraag of ik meega naar kraamvisite van een collega. Pppfff die beslissing schoof ik steeds voor mij uit. We hebben nu afgesproken dat zij gaan en dat ik kijk of ik tzt meega, maar eigenlijk weet ik dat ik het gewoon niet moet doen. Ik wordt er echt niet vrolijk van en wordt gewoon misselijk bij het idee van het ge-ah en ge-oh wat lief. Ik denk dus dat ik de beslissing wel gemaakt heb maar het voelt wel k*t.

Verder een lang gesprek gehad met mijn vriendin over haar miskraam. Stiekum heb ik natuurlijk een beetje het gevoel dat ik weet hoe ze zich nu voelt ook al kan je het niet vergelijken. Toen ze alleen zei dat ze wel merkten dat vooral collega's die moeder waren haar ECHT begrepen want die kenden de zwangerschapshormonen toen was het voor mij even: 'AU'.

Toevallig kwam net het boekje 'open zenuw' in de bus en daar las ik het volgende toepasselijke gedicht (misschien kennen jullie het al) ik schoot gewoon vol:

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Stil verdriet

In gedachten ben ik al jaren zwanger
    van jou, m'n kind dat ik al zo goed ken.
    Maar de laatste tijd wordt ik steeds banger
    dat jij niet weet dat ik je moeder ben.
    Iedere dag wordt je bij een ander geboren,
    elke keer draag je een andere naam.
    Ik hoop zo dat je een bij mij zult horen,
    zodat we samen verder gaan.

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Oh Linda, inderdaad, hier schiet je helemaal vol van. Wat een mooi gedicht.
    Ik denk dat het een goede beslissing is om niet op kraamvisite te gaan. Als jij je er niet goed bij voelt, moet je het zeker niet doen. Je denkt wat dat betreft al genoeg aan andere mensen en soms moet je ook even alleen aan jezelf denken.
    En wat die vriendin betreft, dat lijkt me inderdaad ook pijn doen. Jij wilt ook zo graag het gevoel hebben van zwanger zijn en op deze manier wordt het toch even weer in je gezicht gegooid. Dat komt natuurlijk wel even weer aan, ook al zal ze het misschien niet zo bedoeld hebben.
    Nou meid, ik wens je nog een zonnig weekend en een dikke knuffel van mij!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx miepie!

We slaan er ons weer doorheen komende week, was helaas een erg vermoeiend weekend, wel leuk aan de ene kant maar weer veel kindjes en zwangeren en veel praten pppfff ben geloof ik erg moe. Nog anderhalve week en dan een dikke week vakantie! Eindelijk weer sinds de kerst. Nog even bikkelen dus.

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis, zit ik een heel bericht naar je te typen en klik ik op de verkeerde knop en weg is alles. jeeh zeg!

wat heb je allemaal gedaan het weekend wat zo hectisch was en waar zoveel baby's waren dan?

goed trouwens dat je aan jezelf denkt en niet naar de kraamvisite gaat, we moeten in de hele mmm al zoveel rekening houden met anderen.
    helemaal nu het weer mooi weer is dan vallen die dikke buike helemaal zo op vind je ook niet? en die opmerking van je vriendin was idd niet zo tactisch, kan me goed voorstellen dat dat weer als een steek in je hart voelde, ze bedoelde het vast niet zo maar toch.

ben je er al uit wat voor een boeketje je wilt?
    anders heb ik nog wel wat tips voor je, maak ze zelf namelijk ook op m'n werk.

liefs lisa.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mooi gedicht Linda, inderdaad niet zo'n leuke opmerking van je vriendin. Doet dan toch pijn he? Knuffel meid! En goed dat je voor jezelf kiest wat betreft de kraamvisite. Ik ben afgelopen vrijdag weer op kraamvisite geweest met in mijn achterhoofd dat ik zelf weer ongi word en vond het heel moeilijk vooral toen ik de opmerking kreeg 'en hoe voelt dat?' toen ik de baby vast had.

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Inderdaad mooi gedicht!!!!

Das inderdaad wel een hele pijnlijke opmerking, jij probeert ook alleen maar je best te doen om met haar mee te leven! Ze mag zich ook wel eens in leven in jouw situatie!

Het is ook moeilijk al die baby's en zwangeren om je heen soms heb je er gewoon genoeg van en het is dan ook heel normaal dat je daar moe van bent. Lekker nog een weekje bikkelen en dan vakantie, heb je goed gepland!! Lekker genieten van de rust!!!!

Over 2 weekjes ondertrouw he? Begint op te schieten allemaal! Spannend!

Als je de kraamvisite niet aan kan, dan niet gaan heel verstandig! Denk maar eens aan jezelf een ander doet het niet voor je!!!!

Gisteren was bij ons in het dorp een kraammarkt, mijn pas zwangere schoonzusje wilde daar graag naar toe. Ze vroeg me niet mee, maar ik was ook echt niet gegaan tussen alle happy zwangeren lopen bah had ik ook geen zin in! Ben lekker thuis gebleven, manlief was bij zijn vader voetbal kijken. Lekker geluierd!

knufff Sabrien

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden:

@lisa, Zora & Sabrien: ik had verjaardag van mijn zwager (van mijn kleine nichtje en mijn zwangere schoonzusje) was overigens erg leuk hoor, ze herkent ons al echt (1,5 jr.). Zij hebben ook buren met een adoptiekindje (2 jr.) naast dat het dan gezellig is gaat er van alles door je hoofd, ik merk dat na het slapen, ik droom dan zo onrustig, m'n hele hoofd zit dan vol. De dag erna had ik met oude huisgenoten afgesproken en daarvan hebben er ook twee net ene jaar een kleintje. Al met al weer veel input.

Tja die kraamvisite voelt als een goed beslissing, ik voel me wel een beetje opgelaten hoor. En mijn vriendin, tja die flapt er vaak vanalles uit en bedoeld het niet zo maar toch. Jullie begrijpen in ieder geval dat het allemaal best heavy kan voelen. Ik vind het erg fijn om hier zoveel gegrip en herkenning te lezen!

Lisa: ik pb je van de week nog even over het boeket :)

Goed onthouden Sabrien! Jaja 8 mei in ondertrouw en vanaf koninginnendag lekker anderhalve week vrij! ij mag donderdag starten, spannend, heb je alle medicijnen al in huis? Spannend zeg, wordt er zelf bijna zenuwachtig van!

Nou meiden ik ga ff bij de andere topics lezen!

Deel Deze Pagina