Hey meis, Ik ben ook ontzettend zenuwachtig, vindt het erg moeilijk om hoop te blijven houden en positief te blijven. Vindt het zooooo eng de laatste (betaalde) poging! Wat grappig dat jij er ook zenuwachtig van wordt hihihi kunnen we samen stressen, jij bij mij en natuurlijk ik bij jou! We hebben samen ook zoveel meegemaakt! Ben blij dat we alles met elkaar kunnen delen! Jij weet altijd precies alles goed te verwoorden! We komen er samen wel doorheen! Vond het ook zooooo leuk dat je afgelopen donderdag zo met me meeleefde, pfffffffff wat is dat zwaar als je tot kwart over 4 's middags op telefoon moet wachten!! Ik ben er ook voor jou, hoop dat je dat weet! XXX
Hey meisje, Ik lees hier stiekem altijd mee, en wil even laten weten dat ik vaak aan je denk en voor jullie duim. Toi toi toi! En laat 3 keer maar scheepsrecht zijn!! (bij mij is het zoals je weet ook 2 keer misgegaan, en deze keer blijft het kindje lekker zitten!!!!). Liefs, B.
Heey meis, Hoe gaat het met je? Gaat het spuiten weer goed? Nog eventjes en dan ben je lekker vrij! En nog mooier, daarna ga je trouwen!! Liefs Nikkie
\/ Vandaag ben ik weer gestart met foliumzuur, vitaminen&mineralen etc. (na 2,5 jaar was het heerlijk om even drie maanden niks te slikken). Het is nu 8 weken voordat ik weer ga stimuleren dus ik wil het weer rustig aan opbouwen. Voelt toch als een ieniemienie-begin. Over drie weken weer acupunctuur en over 6 weken deca. Ben niet aan het aftellen ofzo hoor :^o Morgen lekker vrij, vrijdag nog werken en volgende week drie dagen en dan HOLIDAY
Wat leuk dat je met me mee aftelt! Nu nog 1 nachtje slapen!!!!!!!!!!! Morgen is mijn man ook nog jarig moet toch goedkomen zou je zeggen ?!?!?!?!? Fijn dat je voor jezelf alweer een beginnetje hebt gemaakt! We tellen met jou ook mee af!!!!!!! Begint ook al op te schieten!!!!! Bijna vakantie voor jullie!!!
hey meis, wat goed van je dat je weer aan het opbouwen bent, er komt een mooie tijd voor je aan , eerst lekker vakantie, ondertrouw, de trouwdag, en dan de ivf met hopelijk een prachtig resultaat. ik tel met je mee af en duim super hard voor je mee. heb je morgen lekker vrij dagje? succes bij de bloemist. @ sabrien, doe het ff via linda's topic, succes morgen weer met de 1e spuit, en op de verjaardag van je hubby moet helemaal goed komen dan heh. liefs lisa.
sabrien gefelicteerd met je man! die heb je vandaag vast kei verwend en de 1e spuit, altijd weer een soort spannend moment vind ik!
Linda en Lisa, Thanks! Ik heb hem goed verwend met een lekker geurtje en 2 polo's!!!! Zaterdag hebben we pas het feestje!! Ja de eerste spuit is weer een feit! Is inderdaad altijd weer een spannend moment, een nieuw begin!!
Je trouwdag komt al dichterbij! Ik hoop dat het een dag wordt om nooit te vergeten. Daarna ben ik er natuurlijk ook om je te volgen al zal dat veel achter de schermen zijn. Ik ben hier op het forum wat minder actief maar daar had ik al een PB-tje over gestuurd Volgende week Vrijdag schrijf ik hier even weer en als er iets belangrijks is PB ik en jij ook he, als je steun nodig hebt! Liefs Flam en alvast een pretiig weekend
Heey Linda, Volgende week vrijdag begint alweer de maand mei! Dat begint nu echt op te schieten! Hoe staat het met de voorbereidingen?? Liefs Nikkie
Inderdaad ben echt aan het aftellen, zowel voor de bruiloft als de volgende behandeling Ik hoop dat ik tzt nog iets relaxter in mijn vel kom te zitten dus hopelijk helpt de vakantie vanaf volgende week donderdag daarbij! Zo langzaam heb ik steeds meer dingen geregeld voor de bruiloft, ik ben redelijk relax, hopelijk is dat op de dag zelf ook zo......
Ja de dag zelf zal je waarschijnlijk iets nerveus zijn, maar dan op een positieve manier he! Hoe vaak ga ja vanaf mei acu doen? Doe je dat 1 keer per week? Ik ben daar tijdelijk even mee gestopt. Toen gaf ik een keer bij mijn acu aan dat als ik ongi ben gen zin heeft om die week acu te doen. Zei hij, dat klopt! Hoe zit dat bij jou? Liefs Nikkie
ik ga het ook weer wekelijks doen, was nu tijdens de pauze gestopt (ook om financiele redenen). de weken voor de stimulatie is de acu meer gericht op het rustig krijgen van mijn buik en de rest van het lichaam, ook met het oog op stress, gewoon dus zeg maar alles een beetje in balans brengen, vanaf de stimulie is het echt op de ivf gericht.
Hoi Linda , ik ben weer helemaal bijgelezen op je topic. Het gaat ook zo snel allemaal hahaha. Vakantie en trouwen leuke dingen om naar uit te kijken. En dan de nieuwe ivf. Heb jij van je acu ook voedingsadviezen gekregen en pillen die je slikt tijdens de innesteling? Ik weet niet zo goed of ik de volgende keer dat weer doe. Ik twijfel nog. Ik heb helemaal geen zin om weer te beginnen met n nieuwe poging en las ook een pauze in. Geniet van je vakantie en rust lekker uit. Waar ga je heen trouwens? Groetjes
Kan me goed voorstellen dat je even pauze nodig hebt. Bevalt mij erg goed. Hoewel ik ook aftel zou ik echt niet eerder willen beginnen. Wie had dat ooit gedacht dat IK dat zou zeggen. Eerder kon ik nooit wachten om verder te gaan. Misschien komt het een beetje door de angst voor het einde. Voedingsadviezen zijn vooral, gezond eten, ik moet ook niet te zwaar(vet/calorierijk/zwaar verteerbaar) eten omdat ik nogal snel last heb van mijn darmen. In mijn buik moet het tzt rustig zijn. Ik neem geen yoghert of melk meer, eet nog wel kaas. Dit i.v.m. de endometriose. Ik wist verder ook niet dat zuivelproducten zwaar verteerbaar zijn. Verder veel warm drinken, dus veel thee. Zeker rondom de ivf. Dit omdat je buik warm moet zijn. Ze heeft me ook verteld dat wanneer je koud eet of drinkt, je lichaam energie nodig heeft om alles naar 37 graden te brengen. Die energie zou je dus kunnen sparen om zo alle energie naar de behandeling te richten. Vorige keer kreeg ik ook chinese kruiden (pillen) voor de vrouwelijke geslachtsorganen. Had ook met warmte te maken. Ik ga nog bespreken of we dat weer gaan gebruiken. Verder hebben we dus vanaf koninginnendag anderhalve week vrij en we gaan van zondag t/m woensdag naar Parijs!