Ooh lekker naar Parijs, geniet ervan meis. Ik wil er ook ooit nog een keer terug naartoe. kan me goed voorstellen dat je het lekker vind eventjes pauze te hebben tussen de behandelingen door. ik las dat jegeen yoghurt/melk maar wel kaas at i.v.m endometriose, waarom doe je dit als ik vragen mag?? Liefs Noesje
kaas met mate, dit omdat zuivelproducten de endo bevorderen, google maar eens op endometriose dieet dan vind je veel tips je zou veel meer moeten laten staan trouwens maar ik heb ook vaak last van mijn darmen en zuivelproducten schijnen erg zwaar verteerbaar te zijn (wist ik niet) het zorgt er dus ook voor dat mijn darmen rusiger zijn. ik eet trouwens ook weinig vlees. voor de rest alles met mate hoewel het niet altijd meevalt hoor, tijdens de behandeling ben ik wel wat strenger, niet dan het dan helpt voor de endo maar voor mijn gevoel.
Hey meis, Lekker gevoel he bijna vakantie!!! Geniet er lekker van, rust lekker uit! Sorry ben niet meer op het forum geweest, hoofdpijn heeft weer eens lekker doorgezet pffffffff echt moeilijk vol te houden zo! Nog 2 daagjes werken en dan heb je vakantie!!!!! Geniet ervan! Kus Sabrien
oh shit dus erge hoofdpijn van de deca? had ik de 1e keer zo erg, de 2e keer gelukkig maar twee keer, echt een soort aanval. jeetje je moet nog een week, hou vol en zorg goed voor jezelf dat is belangrijk voor straks de stimulatie (hier spreek uw coach) hopelijk wordt het al wat eerder minder. idd nog twee dagen. allemaal mooie berichten op het forum, geeft moed maar ook een beetje het gevoel dat ik stil sta, nouja zelf voor gekozen maar toch, krijg ook steeds hoop uit al die wonderverhalen dat het misschien dan toch ooit kan lukken maar goed bij mij is er wel erg veel mis dus laten we maar voor ivf 3 gaan en dan gelijk de laatste
oh lekker linda bijna vakantie, heerlijk en ook nog naar parijs. lekker gaan genieten heh. heb je verdiend. het gaat nou opschieten heh de bruiloft, ben je al zenuwachtig. ben trouwens benieuwd of het nog gelukt is met de kleur van de bloem? liefs lisa.
nou ik heb dus naar kleuren op internet gezocht maar er zijn er veel die op fuchsia lijken, ik ga dus met die namen naar de bloemenwinkel en vraag het hun nog een keer.
Nog een paar uurtjes werken!! En dan heb je vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet er lekker van meis!!! Heeeeeeel erg veeeeeeel plezier!!!!!!!!! Kus Sabrien
Hey, Heb nog steeds ontzettend veel hoofdpijn................ Wat lief dat je altijd naar me vraagt!!!!!!! Ik denk dat het een combinatie is van de Decapeptyl (had ik vorige keren ook) en spanningen inderdaad maar heb nu ook echt moeite met dat het eind van de behandelingen nadert en dan ?!?!?!?!?!?!?!? Vindt dat echt een verschrikkelijk gevoel............. maar we moeten toch positief proberen te blijven voor deze poging! Al is dat soms heel erg moeilijk! Maar gespannen ben ik inderdaad wel heel erg!
Dikke knuf van mij, ik lees allemaal wonderlijke verhalen op het forum, misschien horen wij daar dit keer ook bij (durf het bijna niet hardop te zeggen... euh... schrijven). Hou je taai, ik denk aan je en je moet tenslotte wel het goede voorbeeld geven he anders durf ik straks niet meer
thnx lieve meiden, ik ga zo de tassen inpakken e.d. we zijn heerlijk een paar dagen vrij, gisteren al een bbq en vanavond weer, heerlijk relax allemaal en veel afleiding. als ik terug ben, meld ik me uiteraard snel weer. Morgen rijden we heel vroeg weg en woensdag zullen we aan het einde van de dag weer terug zijn dus ik zal me donderdag wel ergens melden. voor de meiden in de mmm ik duim voor jullie (sabrien heeeeeeeeeeel veel succes met de afspraak en als ik terug ben, ben je 'lekker' aan het verder spuiten ok?) hou jullie allemaal taai! voor m'n oude pco-vriendinnetjes: ik hoop dat jullie een hele gezellige middag hebben, zal bij jullie ook nog even posten!
Thanks Linda!! Heeeeeeel veel plezier in Parijs en geniet van je welverdiende vakantie!!!!!!!!!!! Kus Sabrien
Hoop dat je genoten hebt van jullie vakantie! Ik mis je wel hoor ! Nu op naar de ondertrouw, dat is toch a.s. vrijdag 8 mei?!?!?!? Wist het niet meer zeker!