Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    We're back! Het was echt heerlijk, super fijn samen zijn! Lekker romantsich roseetjes gedronken in een parkje met stokbrood, uiteraard lekkere terrasjes gepakt en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gelopen, pppfff hihi, we hebben beide spierpijn.

Nu nog lekker een paar dagen thuis en inderdaad Sabrien vrijdag in ondertrouw! We gaan dan die dag ook de (bijna) laatste zaken regelen.

Volgende week alweer acupunctuur, binnenkort mijn medicijnenlijst maar eens inleveren bij de apotheek. Zondag over vier weken starten met de deca.

Sabrien, super dat alles rustig was bij de uitgangsecho, vandaag dus eerste 2e spuit erbij! Spannend hoor, is je hoofdpijn al minder? Vanaf nu het drinken ook weer opbouwen he! Ik ga echt duimen hoor!

Lisa ik ga zo even in je topic lezen hoe het met je gaat! Zora dat geldt ook voor jou, zie dat je weer een nod hebt!

2. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Lieve Linda,
    lekker hoor Paris!
    Ik wil je even een hele fijne dag wensen voor morgen!
    Spannend hoor,

Liefs Eef

3. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Linda,
    Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
    Maak er vrijdag ook een gezellige dag van het is toch wel speciaal.
    Ik lees in je onderschrft dat je al snel weer gaat beginnen, ben je er weer klaat voor?.. Maar je gaat eerst trouwen toch ?
    Lfs LiAnn

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey linda, je bent er weer en lees dat je het erg fijn hebt gehad, goed meis lekker genieten.
    en vrijdag in ondertrouw ooh wauw dat is morgen al natuurlijk.
    ik heb trouwens de naam van de kleur van een bloem gevonden die ga ik je zo ff mailen oke'

wat fijn dat alles nu zo lekker opschiet heh, ondertrouw naar de accu dan trouwen en weer starten, oooh ik hoop dat alles zo fijn zal verlopen voor je met aan het einde natuurlijk het mooiste cadeau.

x lisa.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    We gaan idd eerst trouwen Liann!

Hebben jullie dat trouwens ook... ik heb het idee dat ik niet altijd een e-mail krijg als er nieuwe bercihten zijn :(

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    dat had ik eerst ook linda nog op het oude forum, nu op het nieuwe kreeg ik het weer wel maar heb het uitgeschakeld, was er zo aan gewend om het niet meer te krijgen, dus heb het nu zelf uitgezet.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hihi ok, oh leuk van de bloem! ben benieuwd!

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Linda,

Daar is ze weer!!!!!!!!!!! Joepie!!!!!!!!!!
    Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad, klinkt heerlijk!!!!!!!
    Klink echt goed, terrasjes en wijn en stokbrood mmmmmmmmmmmmm lekker genieten van elkaar en alles de boel de boel laten. Ben je goed uitgerust nu?

Met mijn hoofdpijn gaat het eigenlijk nu iets beter, vorige week had ik het bijna constant aan een stuk door maar nu is het ook wel eens weg of iets minder. Eigenlijk heb ik 's avonds het meeste hoofdpijn (heb dan volgens mij veeeel te veel gedaan).
    2e Spuit Puregon zit er vandaag al weer in en volg. week woensdag de 1e FM, spannend...
    Heb wat Valeriaan tabletjes gehaald (homeopatisch) voor me wat rustiger te voelen, ik weet niet of het helpt maar baadt het niet dan schaad het niet toch? Ik zal je tip van het drinken opvolgen!!! Thanks! :D

Voor jou begint het ook op te schieten zeg, over 4 weken starten met Deca en natuurlijk trouwen!! Zoooo spannend allemaal, op naar jullie grote dag!!!! We gaan samen aftellen!!!

Ben blij dat je er weer bent! :D :D :D

Knuff Sabrien

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hihi dat is nog eens een welkomsberichtje, goed idee van de valeriaan, dat is ook goed voor straks de ww. We gaan idd samen aftellen, lijkt me nou zo leuk dat jij voor onze bruiloft een positieve test hebt! Nou maar eerst maar eens stap voor stap, nu lekker broeden op mooie eitjes, veel sterkte!

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ja we gaan het nu stap voor stap doen, ik durf nog niet vooruit te denken. En nu inderdaad goed broeden........
    Ben ontzettend zenuwachtig, dat heb ik de vorige keren niet zo gehad, maar de druk van de
    3e poging voel ik toch (hopelijk maak ik je hiermee niet onzeker dat is zeker niet mijn bedoeling). Ik denk dat je weet wat ik bedoel!

We gaan er voor en blijven positief!!!! :D

het moet maar gewoon zo zijn:
    3 X is scheepsrecht!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mag ik vragen of dit voor jullie financieel gezien de laatste poging zal zijn?

na de laatste poging kwam dit bij ons ter sprake en zonder dit zelf aangegeven te hebben, hebben wij ook van beide families al te horen gekregen dat zij ons financieel willen steunen indien dit nodig is. zelf hebben wij denk ik wel geluk met twee redelijk goede banen dus met passen en meten kunnen we nog wel wat zelf betalen.

zelf weet ik niet eens of ik door zou willen (kunnen) gaan mocht het nu weer niet lukken maar het geeft wel rust dat het niet per definitie de laatste kans is.

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Tuurlijk mag je dat vragen!!!!

Daar zijn we eigenlijk nog niet helemaal over uit. Onze familie heeft ook aangegeven om bij te springen waar nodig is. Ook wij hebben alle twee een redelijk goed betaalde baan maar vindt het toch nog echt onzettend veel geld en zal dan eerst ook echt moeten gaan sparen (inderdaad ook passen en meten). Ik weet ook niet zeker of ik dan nog een poging zou willen doen en of ik dat nog aankan. Maar het geeft inderdaad wel rust dat het een mogelijkheid is, hoe dan ook we gaan door dat hebben we wel met elkaar besproken!!!!

Ik denk dat wij sowieso nog eens ergens een second opinion gaan doen (misschien ergens goedkoper Belgie/Duitsland?), en wij zijn ook nog na aan het denken over andere opties.

Vindt het erg moeilijk op welke manier doe je het goed?!?!?!?!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Inderdaad, zo wij zijn ook aan het nadenken over adoptie, zoiets kan ook wel in totaal oplopen tot 20.000 euro, wow, als ik dan ook nog ivf wil dan dan kunnen we voolopig beter op ons flatje blijven wonen hihi en een avondbaantje erbij ofzo. moeilijk he, second opinion vind ik ook zo lastig, moet ik dan nog een keer een kijkoperatie? heb het er wel voor over hoor maar wanneer wordt het iets wanhopigs en wanneer blijf je reeel, ppppppppppffffffffffffffff

Voor jou is het nu het belangrijkste rustig te blijven, voor nu focussen op het num, de behandeling daar gaat het nu om, het KAN en daar moet je aan denken! heel veel veel liefs van mij!

14. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Wat fijn dat je het leuk heb gehad! ;)
    en vandaag in ondertrouw. Een hele leuke dag gewenst ;)

en ja, dan begint de acupunctuur en
    breken de spannende tijden weer aan.
    Ik ga mijn duimen vast warmdraaien :thumup: :thumup:

Gr Flam ;) ;)

15. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Fijne dag vandaag Linda! Het is een prachtige dag om in ondertrouw te gaan. Nu komt je trouwdag echt dichterbij.

Goed om te lezen dat jullie zo'n fijne tijd in Parijs hebben gehad. Hopelijk weer helemaal opgeladen om weer in actie te komen op weg naar een wondertje van jullie samen.

16. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Gefeliciteerd met je ondertrouw!

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey meissie,

Gefeliciteerd met jullie ondertrouw, nu kunnen jullie niet meer terug ;) hahahahaha!!!!

Wij vinden adoptie ook ontzettend duur, en vinden de wachtlijsten ook heeeeeel erg lang. Mijn man staat hier eigenlijk op het moment ook niet achter, ik twijfel nog.
    Pleegzorg is natuurlijk ook een optie, maar ik denk dat ik me veel te veel hecht aan zo'n kindje en als het dan weer bij ons wegmoet ga ik kapot van verdriet........

Het is ook allemaal zo moeilijk.................

We gaan nu maar even niet meer vooruit denken en focussen ons inderdaad op deze poging, het kan en hoop doet leven!

En meis, geniet van alle mooie momenten rondom jullie trouwerij!!!! Wij zijn over 3 weken 1 jaar getrouwd, vond het echt tot nu toe de mooiste dag van mijn leven en kan er nog echt van nagenieten!!!!!!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thanx lieve meiden! Het was een leuke dag, heel veel geregeld, kleding van mijn vriend is nu helemaal klaar, de ringen zijn besteld. De ondertrouw stelde uiteraard niet veel voor, maar het was wel erg leuk. Daarna lekker op terras gelunched. Net toen we thuis kwamen was er een bos bloemen van onze beide ouders bezorgd, erg leuk! Nu is het even wachten op de pizza... mmm even genieten want het wordt de laatste voor de trouwdag ivm de kilo's hebben we afgesproken hihi wij zijn nml. dol op pizza. Denk trouwens dat de acupunctuur wel goed gaat doen want ben behoorlijk hyperdepieper maar dan in positieve zin denk ik maar.

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lieve linda,
    gefeliciteerd met jullie ondertrouw.
    wat fijn dat het zo'n leuke dag was.
    nu op naar de volgende mooie dag in jullie leven.

knuf lisa.

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Heey Linda,

gefeliciteerd met jullie ondertrouw, nu wordt het echt he.
    Ik was ook behoorlijk hyperdepieper hoor vlak voor trouwdag hihi.

Bij ons os het al weer bijna 3 jaar geleden, phoe gaat hard.

Liefs Noesje

Deel Deze Pagina