Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis, vandaag gelukkig weer maandag, al die vervelende reclames weer van de tv.

en hoe voelt dat nou om in ondertrouw te zijn, spannend dichtbij komt alles nu heh.

liefs lisa.

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gefeliciteerd met jullie ondertrouw meid!

Liefs Zora

3. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Hoi Linda,

wat vervelend dat je je gisteren zo rot hebt gevoeld...
    ik duim en hoop voor je dat je moederdag volgend héél anders en leuker zult vinden!
    En natuurlijk ook nog van harte met jullie ondertrouw, lief van dat boeket van de ouders!

Eef

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx lieve meiden, het gaat wel weer, was volgens mij ook een beetje het gevoel van de laatste vakantiedag, mis m'n lover nu wel, hele week beide weer werken, bleh

ik merk trouwens ook echt dat ik weer wat vrolijker wordt omdat de behandeling dichterbij komt, dat had ik de vorige keer ook, ergens wel fijn maar je blijft bang voor straks wéér terleurstellingen

dit weekend ga ik trouwens de hele dag opassen op het zoontje van mijn nichtje, hij is anderhalf en ze zat ontzettend omhoog omdat ze voor een cursus op zaterdag naar school moet, dus belde ze ons, lijkt me wel ontzettend leuk, de hele dag vadertje&moedertje spelen... daarna zal ik wel weer sip zijn maar dit soort dingen zijn wel echt leuk dus ik wil ze ook niet helemaal uit de weg gaan.

verder gaan we vrijdag en zaterdag onze trouwkleding ophalen dus het weekend zit gezellig vol, maar eerst maar eens bikkelen

jullie nogmaals thnx voor jullie eeuwige steun, echter super!!!

5. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hoi Linda,

Alweer een tijdje geleden dat ik meeschreef op je topic, maar ik lees nog wel stiekem mee hoor! Ik was in maart/ april niet helemaal mezelf sinds die laatste miskraam. Nu gaat het gelukkig wel weer wat beter, al heb ik ook mijn ups en downs. Mijn zus is voor de 2e keer weer zwanger, terwijl haar 1e kindje nog 1 moet worden. Ik vind het wel heel fijn voor haar en ik gun het haar ook, maar het is ook confronterend en maakt me dan weer verdrietig dat ik dit zo voel. Ik kan ook weer genieten van haar kindje, mijn nichtje van 9 maanden, het is echt een schatje en ik smelt helemaal als ze naar me lacht. Vrijdag ga ik voor het eerst oppassen de hele dag, heb ik ook zin in kan ik me dan weer op verheugen. Net als jij wil ik dit soort leuke dingen ook niet uit de weg gaan.
    Jij gaat alweer bijna trouwen, wat gaat de tijd snel he!
    Alles is verder al geregeld voor de dag? Nu alleen nog het mooie weer!
    Gefeliciteerd nog met je ondertrouw he!

Liefs Floor

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Floor leuk dat je even komt kijken! Wat is bij jou nu de 'status'...

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nog 3 weken en 4 dgn!!! Wat gaat dat snel, zoooo spannend en natuurlijk begin je dan weer met de Decapeptyl! De komende tijd wordt spannend voor jullie meis!!!! Eerst lekker genieten!!!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    beetje laat, maar nog gefeli met je ondertrouw:):) stelt idd niet veel voor, maar goed, toch weer een stap richting het echte werk:):) hihi. zo te horen gaan de voorbereidingen goed!
    En leuk dat je gaat oppassen! knap en leuk tegelijk!!!
    En fijn dat je weer uit kijkt naar de IVF! Ik denk dat positief denken/ gevoel, áltijd helpt!!!

Liefss, Taliaa

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx taliaa, lief dat je nog altijd zo meeleeft!

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Leuk dat je gaat opppassen meid, ik heb vorige week opgepast op het dochtertje van mijn nichtje, ze is een half jaar. Als ze er is is het echt superleuk en gezellig maar ik had toen ze weg was wel even moeilijk. Maar dat zal iedereen hebben met een kinderwens.
    En 1,5 is een leuke leeftijd!!!! Dan gaan ze vanalles uitproberen enzo leuk joh.

Wordt helemaal een superweekend voor jou joh, trouwkleren ophalen, op een kleintje van 1,5 opppassen en je redelijk happy voelen voor de volgende behandeling.

Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat deze keer en dat je het lekker zwanger allemaal af kan sluiten.

liefs noesje

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx noesje voor je lieve reactie, ik duim voor jou deze maand!

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Linda,

Kom je even zelf hier vertellen dat ik de 1e FM gehad heb vandaag: links 1 actieve follikel (1cm) en een paar kleintjes die al te zien waren maar nog niet actief waren. Rechts 2 actieve follikels en ook een paar kleintjes die nog niet actief waren. Hoop dat de kleintjes nog allemaal goed gaan meegroeien (natuurlijk ook weer niet te veel!!). A.s. vrijdag moet ik weer terug voor 2e FM.

Volgens mij is deze score tot nu toe best netjes he?

Ik ga weer vrolijk verder broeden ;) !

Kus Sabrien

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zeker weten, bij mij zijn ze de 1e fm vaak ook nog klein, pas de 2e fm kunnen ze er echt wat van zeggen en natuurlijk gaan die kleintjes mee, hou je buik lekker warm, veel thee, gaat helemaal goedkomen!!! gefeliciteerd, een mooie 1e fm, beter rustig aan en goed dan snel en te veel hoor!

14. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey Linda,
    Sorry voor mijn late reactie, maar ik wil je als nog feliciteren met jullie onder trouw!
    Fijn dat jullie z'on leuke dag hebben gehad. En nu op naar de " grote" dag.. spannend hoor! Ik was best erg zenuwachtig. vooral de week ervoor is spannend,dan heb je alles binnen en wil je eigenlijk je trouwjurk ook direct aan,tenminste ik wilde dat wel.

En bijna weer beginnen met de deca.
    Ook weer spannend he! Ik blijf je volgen hoor!
    En ik ga zo duimen en hopen dat het nu echt gaat lukken.
    Dikke knuffel en liefs LiAnn

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi Meiden,

Vandaag (eind van de middag) weer acu, ben benieuwd wat ze zegt. Zelf voel ik me lichamelijk best goed. Verder weinig bijzonders te melden, drukke dagen in het vooruitzicht, volgende week rond hemelvaart hebben we weinig staan dus dan wil ik een beetje rustig aan doen.

Ciaociao !!!

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Succes vandaag bij de acu!!!!!!

Bedankt voor je advies en ik houd je op de hoogte!!!! :D

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis,
    succes vanmiddag bij de accu, eindelijk weer echt van start.
    tenminste zo voelt het voor mij wel als ik ergens mee begin, zelfs nu ik aan de pil ben voelt dat weer als een nieuw begin.
    doe je wel rustig aan meid, en idd volgend weekend lekker rustig houden.
    de bruiloft komt er nu echt bijna aan.

liefs lisa.

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx lieve meiden en sabrien succes morgen!!!

19. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Het beginnetje is er weer en
    dat het maar een prachtig
    eindresultaat mag hebben.

Heerlijk, dat voorgenieten van het trouwen!
    Een fijn weekend gewenst ;) ;)

Gr Flam ;) ;)

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thnx Flam! Zie dat jij CD 3 hebt :( ik blijf voor je duimen hoor!!!

Sabrien heel veel succes vandaag, zal waarschijnlijk morgen pas komen kijken want ik ben vandaag de hele dag weg (oa jruk ophalen) en morgen komt mijn achterneefje om 8 uur binnenstappen. Een druk lang weekend dus voor de boeg.

Gisteren voor de 1e keer weer acupunctuur. Ze was erg tevreden over 'alles' dus ik ben er ook wel trots op dat ik mezelf weer redelijk op de been gekregen heb. We gaan dit keer meer met chinese kruiden doen, vooral voorafgaande aan de puregon dus we hebben een dikke maand om alles weer 'in balans' te brengen. Het was heerlijk relax, viel gewoon in slaap dus het voelt fijn om zelf iets 'goeds' te kunnen doen. We hebben alle afspraken tot ongeveer de verwachte punctiedatum vastgesteld (1x per week) en tzt springt zij flexibel in op de punctie/tp.

Deel Deze Pagina