Hey Linda, Hoe gaat het met je ? Ik wilde even iets vragen,ik wil ook graag acupuntuur gaan doen,maar hoelang van te voren kun of moet je hiermee beginnen? Ik wist van jou dat je het al gedaan hebt,kun je er iets over vertellen wat er gebeurt ? Lf LiAnn
Hey linda, 2e FM was goed, er waren nu 5 follikels te zien en baarmoederslijmvlies was goed gegroeid, maandag moet ik terug. Mits alles goed gegroeid is a.s. woensdag of vrijdag de punctie!!!! Spannend!!!!!!!!!! Dus maandag weet ik meer!!! Fijn weekend en veel plezier vandaag met je achterneefje! Kus Sabrien
sabrien wat super zeg, dat is echt super nieuws, lekker doorbroeden, de punctie is in zicht, maak je niet te veel zorgen , er komt een poging aan!!! Veel drinken he en voorzichtig met je eitjes hihi. liann ik zal even in je eigen topic reageren... hier alles ok, jurk is sinds gister binnen, mijn achterneefje ligt braaf zijn middagslaapje te doen, gaat helemaal goed, erg gezellig, als je dan ziet hoe je dat met z'n 2en (mijn vriend en ik) zo'n dagje aanpakt terwijl je het helemaal niet gewend bent denk je zucht... maar goed nog drie weken en dan weer een poging, dat maakt me altijd weer positief maar de angst is wel veel sterker dat het niet lukt, eigenlijk ga je er al niet meer echt vanuit dat het lukt maarja...
even up... sabrien ben erg benieuwd! hier weinig bijzonders, heb weer zin in acupunctuur, ben wel erg moe, dit weekend wel erg veel kindjes, dat vreet vaak energie bij ons want in je hoofd ga je toch weer denken... einde van de week vrij ivm hemelvaart, helaas toch wat mee rte doen dan ik had gehoopt maar ik hoop dat we toch ene beetje kunnen uitrusten, in ieder geval hebben we voor zondag sauna afgesproken!
Hey Linda, Hier ben ik dan!!!! Alles was weer goed, baarmoederslijmvlies was goed gegroeid en de 5 follikels ook!!! Er zijn er geen meer bijgekomen, vond ik wel jammer! De arts was tevreden, durven het gewoon niet aan om me een hogere dosering te geven!!! Het is 99% zeker dat a.s. vrijdag de punctie is, waren nog te klein voor woensdag al te puncteren! Nu wordt het spannend!!!!! Woensdag moet ik nog een keer voor een meting komen! Voor jou wordt het ook spannend, nog 2 weken en 5 dgn en dan de GROTE DAG, JOEPIE!!!!! Wat leuk dat je je jurk al hebt! Het begint echt op te schieten meis, je bruiloft en de poging! Spannende tijd en ik ga keihard duimen............ ! Kan ik me voorstellen dat je moe bent na zo'n weekend dat vreet energie!!! Kus Sabrien
Had al even bij ivf/icsi op je gereageerd! Ben echt heel blij voor je, spreken we af dat jij allen maar verder goed nieuws hebt de rest van de behandeling he met een super uiteinde? Dan kan ik er ook met volle moed tegenaan
Had al even bij ivf/icsi op je gereageerd! Ben echt heel blij voor je, spreken we af dat jij allen maar verder goed nieuws hebt de rest van de behandeling he met een super uiteinde? Dan kan ik er ook met volle moed tegenaan
@linda, oeioei, je wedding komt nu toch wel écht dichtbij!!!! kriebeldekriebel, of niet dan? En weer bezig met acu, dus in feite weer bezig met een nieuwe poging!!! Nou meisss, lekker genieten van de trouwkriebels en dan.... ik blijf je in de gaten houden hoor! denk veel aan je! dikke knuff, Taliaa
Hey Linda, Ik hoop dat ik met goed nieuws blijf komen!!! Ik ben erg onzeker......... Ben helemaal niet bang voor de punctie maar wel ontzettend bang voor wat er allemaal weer staat te gebeuren! Gaat de punctie wel goed? Gaat het wel goed met het zaad(ontdooien/vers)? Is er wel bevruchting? Dat spookt zo de hele dag door mijn hoofd, is trouwens ook echt de eerste keer dat ik dat heb. De vorige keren liet ik het maar gewoon op me afkomen maar merk dat ik dat nu minder goed kan Ik zou al ontzettend blij zijn als ik maandag een terugplaatsing heb, daarna zien we verder dan hebben we tenminste een reeele kans gehad op een zwangerschap. Het zou erg zuur zijn als er nu weer iets mis zou gaan voor de terugplaatsing. Ben blij dit even van me af te schrijven. Ik moet vanmiddag om 15:00 uur terug, laat je wat weten! Kus Sabrien
thnx flam zora, ja het is nu echt aftellen, het mag wat mij betreft beginnen, heb zin in het feestje sabrien, kan me heel goed voorstellen dat je de tp als de grootste mijnlpaal ziet, er kan zoveel mis gaan, het gepieker herken ik heel goed hoor, ik had de vorige keren wel. nou ik hoop dat je vanmiddag met een datum en tijdstip voor de punctie komt, ik duim voor je en dan wordt het vast een heel spannend weekend! ik kom straks nog even kijken! hier verder alles ok, dipjes blijven af en toe, het verdriet is gewoon nooit weg, soms wilde ik dat je het even niet zou voelen... straks acupunctuur en dan heerlijk 4 dagen vrij... ben nog steeds erg onrustig in mijn hoofd dus ik hoop dat ik wel een beetje kan ontspannend.
hey meis, heerlijk heh die daagjes vrij zo in het vooruitzicht. en de bruiloft komt nu echt heel dichtbij, kan me voorstellen dat je er enorme zin in hebt. hoop dat de accu je vanmiddag weer even tot rust kan brengen. we gaan door met leven doen onze dagelijkse dingen, maar het verdriet en de leegte van een kindje is er altijd. geniet van je vrije daagjes meid. @sabrien, wat een spanning lees ik in je bericht, kan me voorstellen dat je erg naar een tp uitkijkt, tenmiste een reeele kans op een zwangerschap. ik hoop dat je met goed nieuws komt meid, en dan duim ik vollop voor een tp
Linda en Lisa, thanks ! Ben net terug, 4 follikels van 20 mm en een paar kleinere die ze ook proberen aan te prikken. Vrijdag om 8 uur melden en om 9 uur punctie, vanavond om 21:00 uur Pregnyl zetten. Ze gaan eerst proberen hoe het vers zaad eruit ziet en als dat niet goed is dan ontdooien ze 2 rietjes. Ben al weer wat gerustgesteld. Onze arts zei dat gemiddeld 70% van de eicellen bevrucht raakt. Stel ik heb er maar 4 dan zullen er toch wel 1 of 2 bevrucht zijn!?! Ben al weer wat positiever zoals je ziet ! Ik herken je gevoel zo................. kon je het maar eens uitzetten dat je eens even nergens aan kunt denken. Het is ook allemaal niet niks. Wat als dit, wat als dat, je kunt je eigenlijk nergens goed op voorbereiden. Je weet totaal niet wat je te wachten staat!! Die onrust in je hoofd is ontzettend vermoeiend, probeer maar een beetje te ontspannen van je vrije dagen!! Voel je je goed bij de acu? Nu eerst maar eens genieten van wat jullie te wachten staat, de mooiste dag van je leven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daarna zien we wel weer verder. Alles rustig aan stap voor stap. Ik sta in ieder geval voor je klaar en ben er dag en nacht voor je. Als je me nodig hebt dan weet je me te vinden!!! Fijn hemelvaartsweekend! Ik laat vrijdag wat van me horen en hopelijk eens met goed nieuws !
ooh wat fijn sabrien dat je weer wat meer gerustgesteld bent. het moet gewoon goed gaan komen, en maandag zal die tp zijn hoor [-o< succes vanavond met de pregnyl x lisa.
oh sabrien wat fijn!!! en super dat ze nu al 20 mm zijn dan zijn ze straks goed rijp!!! in mijn geval was het zo dat die van 20 mm een topembryo werd (tenminste ik denk dat het die follikel want ik had er maar 1 van 20) dus ik heb hele goede hoop voor jullie!!! succes met de pregnyl en ik ga nu al duimen voor de punctie, wel jammer dat ik vrijdag loge's heb dus ik hoop dat ik kan komen kijken maar je wete dta ik aan je denk! lisa en sabrien, tja die hoofden van ons malen maar door... de acu is daarom erg fijn, heel typisch maar als ik daar ben, denk ik nergens aan, was trouwens wel fijn want ze had een boek op haar bureau liggen over ivf&acupunctuur en ze doet nu ook wat dingen anders dan de vorige keer dus zij is er kennelijk ook heel erg mee bezig, voelt wel heel goed! Zijn jullie ook vrij? De winkel is zeker gewoon open vrij en za Lisa? Nou hou jullie taai dan doe ik dat ook
Zo hier ben ik dan punctie is achter de rug, 6 eicellen verkregen en het zaad van mijn was goed genoeg om te gebruiken!!!!!!! Punctie was goed te doen, hebben alleen mijn blaas met een katheter moeten leegmaken. Ik kon al een aantald dgn niet goed doorplassen dat kwam door de verdikte eierstokken. Vond het al met al meevallen!!!!! Nu lekker op de bank of lekker in de tuin met een boekje! Morgen tussen 9 en 11 uur krijgen we telefoon of er bevruchting heeft plaatsgevonden en zo ja dan krijgen we maandag de terugplaatsing!! Bedankt voor je steun!!! Nog 2 weken en 1 dag Fijn weekend!
sabrien kom ff snel naar je kijken: waaaauuuuuw wat een geweldig nieuws en ook nog eens 6 eitjes! super zeg! én goed zaad, voelt helemaal goed, nou dat worden geweldige emmys hoor!!! Fijn dat het meeviel, het is toch niet niks ó'mn punctie, nu goed uitrusten zodat je buikje snel rustig wordt voor je kleintje(s)!!! Morgen al telefoon, wauw, ik kom snel kijken hoor, ik duim me suf, wel lekker trouwens een dag later, ik krijg altijd pas twee dagen later telefoon. Was dat niet naar zo'n katheter? Nou jullie emmys zijn nu onwijs hard aan het groeien om maandag opgehaald te worden heel veel succes en ik hoop dat je niet te veel last hebt en ik hoop dat na morgen een klein beetje spanning wegvalt, een reeele kans en dan ons maar helemaal suf duimen!!!
hey meid, gefeliciteerd met jullie huwelijk! ben heel benieuwd hoe jullie dag is geweest. hoop dat het een hele mooie dag is geweest. hoop op een picture van je. geniet nu lekker na van jullie mooie dag. en voor vanavond heel veel succes met de 1e spuit weer. dikke knuffel.