Oh jee, wat een gedoe allemaal weer zeg. Doe nu heel rustig aan hoor. Dat vocht in je buik en die overstimulatie is niet niks hoor. Ik duim heel hard voor je dat het allemaal goed gaat en dat je niet dezelfde kant op gaat als ik destijds. Meid, zorg goed voor jezelf.
miepie waar moet ik dan extra op letten? arts heeft wel gezegd en ik weet wel buikpijn en misselijk geloof ik, ik drink echt heel veel, zeker 3 liter taliaa ja ik baal echt van die pco, daardoor wordt het nu allemaal nog lastiger lisa, ja het zal ons ook eens meezitten, vanmiddag zag ik het ook echt niet meer zitten, ik dacht zie je wel, dit is het teken dat het weer niet gaat lukken... nou wie weet is het morgen allemaal goed, ik ga maar wéér slapen, niet normaal zoveel als ik slaap
Linda wat een tegenvaller zo zeg, dat dan de pco weer om de hoek komt kijken. Hoop dat het er morgen goed uit ziet!! Denk aan je!
Hey Linda, Bij overstimulatie zijn dit de klachten Buikpijn, opgezette en gespannen buik Misselijkheid, braken en/of diarree Benauwdheid Minder plassen Ik wilde je veel succes wensen voor morgen. Ik vind het erg rot voor je al die toestanden. Ik duim voor je en denk aan je. xx LiAnn
Meiden net voor echo geweest, pppfff dat zag er goed uit, nog steeds veel follikels maar in verhouding nu ook meer grotere en een stuk of 6 echt grote. Als het bloed nu goed is dan heb ik donderdag de punctie... dus duimen!!!!!!!!! verder uiteraard heel rustig aan blijven doen
wat fijn dat de echo goed was! Nu nog spannend of je bloed goed is. Wanneer hoor je dat ? Ik duim voor je. xxLiAnn
Blij te lezen dat je echo goed was meis, nu duimen voor je bloed en hopelijk donderdag de punctie. Doe lekker rustig aan. Ik denk aan je hoor
Goed nieuws, ik blijf voor je duimen. Ik kom straks nog even spieken off de bloeduitslag goed is. Spannend! Duim, duim....
Dat mag wel weer even he goed nieuws. Fijn zeg dat het doorgaat.!! Jij bent toch ook zo erg moe,komt dat van de puregon ? Ik gebruik menopur maar ben ook zo vreselijk moe,maar ze zeiden dat het niet van de menopur was.. xxLiAnn
oh nou ik was echt mega moe, misschien anders van de decapeptyl meiden thnx voor het duimen, dit zijn zulke killing dagen, nu weer afwachten of er wel wat eitjes zijn, straks weer de bevruchting, dan de kwaliteit en daarna...... mounia, tijdstip hoor ik straks, ik moet eind van de middag de papieren in mijn eigen zkh ophalen voor nijmegen want daar doen ze de punctie en tp.
ooh yes, eindelijk goed nieuws. ben heel blij voor je meis. en idd killing dagen dit heh, elke keer wachten om weer een stapje verder te komen. maar je hebt dit al weer mooi bereikt. ik ga zo hard duimen voor de eitjes. doe je het lekker rustig aan, kan ook niet echt anders met die hitte, pfff wat is het warm heh. knuf xx.
*zucht van opluchting* gelukkig meis!!! Denk aan je! alvast heeeeel veel succes bij de punctie, denk aan je!!! knuf, Taliaa
Ooh blij te horen dat de punctoe doorgaat meid, super. Ik ga zo hard duimen dat deze poging slaagt bij jullie. Hou je rustig he