Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda balen dat er weer geen cryos waren. Hoop dat deze 2 emmy's een lekker plekje zoeken en blijven zitten. Je klinkt zelf wel een beetje positief gelukkig. Doe rustig aan en denk aan jezelf! En ik hoop zeker dat het jullie deze keer gegunt is, ik duim voor je op naar 20 juli!!

2. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey Linda,
    gefeliciteerd meid!
    en zoals je zelf al zegt er zijn er meerdere zwanger geworden met ook iets mindere kwaliteit , dus het kan idd gewoon.Ik ga keihard voor je duimen.

Jammer dat je geen weer cryo's hebt, dat is bij mij ook steeds zo en weinig eitjes en geen cryo's.

Het worden 2 spannende weken en ik ga heel hard duimen.
    Het moet ons toch een keer gegunt zijn...

liefs LiAnn

3. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hey Linda, ik heb je gevolgd en wil je nu succes toewensen deze weer spannende weken! Laat a.u.b. de moed niet zakken omdat je geen cryos hebt, wij hadden er bij onze laatste poging ook geen en zijn zwanger geraakt van 1 van de 2 die is teruggeplaatst.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx meiden!

Mirjam zulke positieve verhalen horen we nu graag :) heb al even gegoogled op gemiddelde embryos en las al wat positieve verhalen dus... we gaan er het beste van hopen maar ik hou m'n hart vast...

5. Milla

Milla Niet meer actief

Hopelijk kun jij zelf over 2 weken ook een van de vele positieve b-emmy verhalen hier toevoegen!
    Ik ga heel hard voor je duimen! Succes!

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Linda,

Super dat je twee embryo's terug geplaatst hebt gekregen, ook al zijn ze van iets minder kwaliteit, ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat ze blijven zitten! Kan mij wel voorstellen dat je teleurgesteld bent, je hoopt toch altijd op het beste resultaat.
    Maar wat hier boven ook al is geschreven, je zult niet de eerste zijn bij wie een zwangerschap ontstaat van iets mindere embryo's. Heel veel succes in de wachtweken!

7. Pegasus

Pegasus Lid

27 okt 2008
    91
    0
    0
    Toch super nieuws, twee emmy's in je buik!!!! Ik blijf voor je duimen!!!

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    zoals de andere meiden al zeiden, er zijn zoveel zwangerschappen ontstaan van emmy's met een iets minder kwaliteit, dus meid geen zorgen! ook ik heb geen toppies in mijn buikkie en mijn hcg is (was?) toch gestegen!
    wat spannend nu allemaal he, ik duim hier flink voor je meid, en goed drinken nog he! liefs mounia

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey moppie!!

Ik zie dat de punctie goed is verlopen, gelukkig!!!!
    Wauw wat goed 7 eicellen!!!! Gisteren heb je las ik de terugplaatsing gehad van 2 emmies, laat je niet ontmoedigen door de kwaliteit. Boh wat een spannende tijd nu he?

Jammer he geen cryos? Vond ik ook echt ontzettend erg, dan had je tenminste nog wat achter de hand gehad. We gaan gewoon heeeel hard duimen dat je die toch niet nodig zou hebben!

Meis, zorg goed voor jezelf de komende tijd. Al ben ik niet veel meer aanwezig op het forum ik denk aan je en duim voor je!!

Kus Sabrien

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ja dat is waar mounia, daar hou ik me aan vast :)

Wat ik wel positief vind is dat ik me nu veel beter voel dan de vorige behandelingen. Het spuiten was juist dit keer erger, maar ik voel me nu gewoon weer helder ipv dizzy, duizelig, moe en hoofdpijn. dat is wel een verademing na bijna 4 weken.

Ik heb alleen nog een beetje last van mijn eierstokken, vooral als ik loop.

Waar ik weer wel van baal is dat mijn darmen helemaal van slag zijn, constant gerommel en krampen, ik heb liever dat m'n buikie lekker rustig is dus ik probeer op te letten met wat ik eet.

Nou hopelijk groeien onze emmies vandaag lekker door zodat ze zich van de week lekker in kunnen nestelen. Ook weer aan de bolletjes dus ik ga zo nog maar even een extra pak inlegkruisjes kopen :)

Ik blijf nog t/m woe thuis en dan begin ik weer met werken. Vandaag en woensdag ook nog acupunctuur.

Nou dat was mijn update van wachtdag 1. Gemengde gevoelens hier dus. Natuurlijk is er hoop, ik probeer niet te veel te fantaseren, maarja het KAN dus duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    :)Thnx Sabrien, ik denk ook aan jou:)

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend weer Linda, ik zal heel hard voor je duimen en hopen. Ik gun het jullie zo! Jammer dat er geen cryo's zijn, maar ik hoop dat deze emmy's gewoon bij jullie blijven. Alles kan! Sterkte in die zenuwslopende wachtweken.

Leifs Zora

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Tuurlijk kan het en hoop moet je zeker houden, zeker niet negatief worden dat heeft helemaal geen zin!!!!!!!

14. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    je voelt je dus anders dan de andere behandelingen ;) wie weet omdat je emmy's hard aan het graven zijn daarbinnen!
    mijn duimen draaien zich suf hier hoor!

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda duimen doe ik het zeker voor jullie, het is jullie zo gegunt dus hoop en duim voor je de wachtweken en denk aan jullie!!

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Linda, mijn duimen draaien op volle toeren hier voor jullie.

Ik zal de komende maandjes eventjes niet zoveel online zijn, we hebben een pauze tot minimaal september, daarna gaan we kijken hoe en waar we verder gaan, maar ik blijf je volgen hoor;)

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    sterkte meid, de komende dagen..... denk veel aan je!!!

18. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey linda,

Heb regelmatig aan je gedacht de afgelopen week, maar kon niet op internet komen, dus heb weer heel wat gemist. Lees dat je inmiddels de terugplaatsing achter de rug hebt. Super! Jammer dat de kwaliteit wat tegen viel en dat je geen cryo's hebt. Maar hopelijk zegt dat helemaal niets en blijven deze emmies gewoon lekker in je buik zitten. Ik zal weer voor je duimen de komende weken. Zorg goed voor jezelf en doe lekker rustig aan!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    en alweer een dag voorbij. hoe gaat het meis?

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thnx taliaa, het gaat best goed, vanacht eigenlijk voor het eerst geen last meer gehad van mijn buik. Af en toe rommelt mijn baarmoeder, denk dat het komt door de progesteron.

Vandaag en morgen nog lekker thuis, beetje rustig aan doen nog en dan vanaf donderdag weer werken. Dat is denk ik wel fijne afleiding, volgende week moet ik ook 5 dagen werken en zit ook het weekend vol (mocht ik het weekend halen...).

Dit weekend op zaterdag naar mijn zwangere schoonzus, zwager en kleine nichtje. Hopelijk kunnen we er tegen. Zondag hebben we niks maar dan gaan we de campingspullen bij elkaar zoeken want over 2,5 week gaan we op vakantie :).

Vrijdagavond gaan we nog uiteten want a.s. maandag zijn we 9 jaar samen en gisteren waren we ook nog eens ene maand getrowud :).

Nouja genoeg gepland lijkt mij, de avond hou ik als ik ga werken wel rustig.

Nou dat was update wachtdag 2 :).

Deel Deze Pagina