wekse vandaag meid. hoop dat je je hoofdje er een beetje bij kunt houden, zo niet zullen ze dat ook vast begrijpen. ik denk aan je, dikke knuf.
heb helaas wel even moeten janken op mijn werk... niks voor mij... altijd zo nuchter voel me daar dus ook niet echt prettig bij maar ja het is gebeurd. collega's zijn wel heel lief hoor dus daar ligt het zeker niet aan! heb trouwens gister een kaarsje gebrand, ben eigenlijk niet echt gelovig maar je wil zo graag he!!! nou nu genoeg ge-depri, morgenavond gaan mijn lief en ik even uiteten, kunnen we wel gebruiken denk ik. thnx voor jullie lieve woorden!!! ps concentratie lukt dus nog niet echt dus ga weer snel verder hier
Och jeetje, ja het is niet zo gek dat het er dan toch ineens allemaal uit komt zetten. Gelukkig waren je collega's lief voor je. Het is ook allemaal niet niks hoor, al die stress van de afgelopen tijd. dikke knuffel!!
Hey Lin, Helemaal niet erg hoor dat je gehuild hebt op je werk.... doe de hele week al niets anders.... erg he, maar zodra iemand er iets over vraagt begin ik al weer... Kom op meissie, het gaat goed komen deze keer voor jullie!!! Liefs Linda
Wilde nog even vertellen dat ik vanmiddag een telefonische afspraak met mijn eigen zkh had. Je bespreekt dan even de gang van zaken en hoe het in Nijmegen is geweest (in Nijmegen zit ik alleen voor de punctie en tp). Ze waren van alles goed op de hoogte. De arts uit Nijmegen had zelf met mijn eigen arts gebeld om de lastige punctie te bespreken en toch weer het relatief weinig aantal eitjes t.o.v. de vele follikels. Mijn arts was dus eigenlijk ook wat teleurgesteld, dat voelde wel fijn. Ook van de kwaliteit had zij gehoopt dat er nu we langer hebben doorgespoten er meer toppers bij zaten. In ieder geval voel ik ons nu wel begrepen en zijn de feiten dus wel duidelijk. Verder met haar dus mijn test-trauma besproken, zegt ze ja dat weet ik ook nog heel goed. Wederom dus erg begripvol, zie mijn 'trauma-topic' (begin er bijna de humor van in te zien). Tenslotte heb ik nog even doorgevraagd over de kwaliteit. De cijfers zeggen dat een topper iets meer kans heeft op innestelen etc. Jullie kennen het verhaal. Nu heb ik gevraagd of zij dat gevoelsmatig ook zo ziet. Of er dus inderdaad verschillende zwangeren binnen komen, zowel met toppers als met mindere. Of dat eigenlijk de meeste zwangeren toch wel toppers hebben? Ze was heel eerlijk en zei dat ze mijn vraag begreep maar zij dat de cijfers echt wel het beeld weergeven van wat zij zien gebeuren. Dus ook dat een mindere emmy minder snel een zwangerschap wordt maar dat het dus wel gebeurd. Ze benadrukte nog wel dat mijn emmys gewoon goed waren maar dus geen toppers maar dus ook niet onder gemiddeld. Nouja dat wist ik ook wel maar het is soms toch fijn om nog even te horen. Wel had de arts uit Nijmegen gezegd dat er iets gebeurd was tijdens de punctie. Een leeggezogen follikel leek zich direct weer te vullen. Nu moet dus wel gekeken woren t.z.t. of dat geen cyste wordt, anders heb ik er twee . Nou dat was mijn update, er is weer een hoop gebeurd de afgelopen 24 uur maar ik voel me nu gelukkig weer goed.
wat fijn dat ze je nu begrijpen in het ziekenhuis, het vergt een hoop energie van je als je elke keer voor jezelf op moet komen omdat mensen je niet begrijpen. het is echt slopend he' al die spanningen, ik ben ook echt doodop. hoe ging het werken verder vandaag? morgen is het al weer vrijdag en dan heb je lekker weekend, en dan zit je eerst ww er al weer op meid. fijne avond, xxx
Hey mama van Suze je bent er weer Lisa, inderdaad dat slopende hebben jij, ik en Liann nu heel erg he, zal wel deze maand juli zijn ofzo... Nou lekker wachten met z'n drieeen, ik vind het wel even prima zo, straks weer genoeg stress, bij liep dus ook even de bekende druppel over maar nu voel ik me ok. Werken ging goed. Het enige is dat ik nergens last van heb... wordt je ook weer onzeker van haha, alleen m'n (.)(.) mega pijnlijk maarja dat is nog van de pregnyl, volgende week kunnen we er allemaal wat meer van zeggen. Knuf van mij en rust jij maar eerst goed uit voordta je weer begint hoor!!!
Ik heb in Nijmegen alleen de tp gehad. De punctie had ik In Apeldoorn. Brrr. als ik nog aan de punctie's denk krijg ik nog de rillingen. Wel heel fijn dat je daarna zo'n goed en begripvol gesprek heb gehad. Ik vond de periode op mijn werk rond het testen altijd zo moeilijk en vond het zo vreselijk confronterend. Maar..de emmy's zitten er en elke dag hoop ik weer dat ze zich heerlijk innestelen en probeer al een fantastisch berichtje voor me te zien van jou Ik ga je een hele fijne week toewensen en weer heel veel sterkte!! Ik duim keihard door achter de schermen en duik volgende week Vrijdag weer op Liefs Flam
Ja vanaf volgende week vrijdag wordt het echt spannend maar eventueel testen (als ik dat haal) is begin de week erna. Hier alles goed, heb praktisch nergens last van, iiieeehhh
hey meid, ik hoop dat je pijnlijke boobs lekker zo blijven en dat je posi gaat testen! duim duim duim! liefs mounia
hey meis, laatste werkdagje van deze week. hoop dat je oke voelt vandaag op je werk. ga je het weekend nog wat leuks doen? of doe je het lekker rustig aan. denk aan je ,xxx