Linda onzeker he geen klachten, ook hier helemaal geen klachten toen ik wel zwanger was ook pas rond 6 weken dus hoop dat dat een goed teken is, emmy's ga aub lekker nestelen!!!!! Puistjes dat is wel vervelend maar hopelijk een goed teken, nog een lange week te gaan maar we denken aan je en leven met je mee ik hoop zo dat jullie verlangen naar een klein mensje waarheid word!!!
Hier gaat het op en af, ene dag positief en de andere dag... gister heb ik even in dit topic teruglezen bij de ww van IVF2, blijk ik daar ook over pukkeltjes geschreven te hebben en weinig tot geen klachten dus de moed zakt me al in die schoenen boobs doen ook al iets minder zeer vanacht wel ineens best wel ongikrampen gehad zucht, ikw il het gewoon weten, ook als het niet raak is, dit is ook niks... sorry moest even klagen
Ik snap helemaal wat je bedoelt. De ene keer een positief gevoel de andere keer zie jehet helemaal niet zitten. het is zo vreselijk dat wachten.ik zit ook steeds van alles terug te lezen van wie wat voelde in de ww..je word er niet goed van. knuf xxliAnn
klagen mag altijd! het is ook niet niks meid!!! Hoewel je ook wel weet dat het niks zegt, je zou zo graag wél iets voelen he.. Maar de hormonen van je ivf gaan nu je lichaam uit, dus logisch dat je minder voelt hoor! en het is nog veel te vroeg om iets van HCG te merken! dat gaat zich de komende dagen rap verdubbelen Liefss, Taliaa en je weet het: weer een nachtje voorbij!!
Linda, lekker blijven klagen en spuien hier hoor! Daar zijn wij voor hier in jou topic: Om jou te steunene. Meid, ik gun het je zo, en ik hoop zo dat die ellendige wachtweken snel om zijn! Ik blijf voor je duimen en hoop zo dat het helpt. Liefs ZOra
Lieve Linda, als ik een pakketje met Moed hier op het forum kon plaatsen had ik het gedaan voor je. Probeer vol te houden meis, zal vast niet meevallen maar alles wat je lukt is meegenomen. Weet je, pukkeltjes hoeven niet altijd hoor! Ik heb volop pukkeltjes, wat niet bij mij hoort en mijn zusje die altijd meer last van pukkeltjes heeft, heeft ineens een gave huid! Dus echt waar, niet alles is iedere keer hetzelfde!!
ellende he' die ww, ik heb gister ook terug zitten lezen, maar ook eigenlijk dezelfde klachten, als toen ik positief teste. maar bij de cryo's voelde ik me eigenlijk ook zo, dus het zegt niks. ik heb geen zere (.) (.). maar heb dan ook geen pregnyl gehad. nog een week voor jou meis, dit wordt de zwaarste week voor ons. maar we doen het samen
pppfff het ongigevoel van vanacht is weer terug... zolang ik maar geen bruine afscheiding heb... hopelijk haal ik het einde van de week, het kan zijn dat ik eind van de week ongi word... gelukkig moet ik 5 dagen werken hihi
ik ben heel hard aan het duimen en hopen voor je dat je 9 maanden lang niet ongi word! ik denk aan je, liefs mounia
Wat kan dan werken ineens een welkome afleiding zijn he Linda? Soms ben je liever thuis en soms zooooo veel liever op je werk. Ik hoop dat het je de afleiding zal geven die je nu zo zoekt en de 5 dagen heel snel voorbij vliegen!
Hey Linda, Wil even laten weten dat ik nog steeds aan je denk! Ik ga echt zo ontzettend hard voor je duimen! Dikke knuffel!
Meis, ik kom je hier even een dikke knuffffff geven........... Ik denk aan je en duim me suf....... houdt vol die laatste dagen!!!! Blijf hoop houden!!! Dikke kus Sabrien
Hey Linda, Hoe gaat het met je ? En hoe is het vanacht gegaan ? IIk kon weer niet goed in slaap komen. En steeds wakker en nog zoo vreselijk moe xxxKnuf LiAnn
Hoi Linda, Ongi gevoel betekende voor mij toen duidelijk de innestelling, hopelijk voor jou het zelfde! Ik duim hard door! Liefs Milla
Hi Linda, weer een dagje na gisteren voorbij!! Heb je een beetje kunnen slapen en houden ze je lekker bezig op je werk?