hey meis, hier ook ongie gevoel gehad, en dat op dag 4 en 5 na de tp, ik lees er toch veel goeie berichten over dat dat de evt. innesteling zou kunnen zijn. ik geloof dat ik nu toch al langaam gek aan het worden ben van het wachten, whaaaaah. ben je aan het werk vandaag? ik hoop dat dat een beetje goede afleidning voor je is. denk aan je meis, dikke knuf,xxx.
Hoi meiden, Lekker druk op mijn werk. Vanacht wel goed geslapen maar ik droom echt de meest bizarre dingen, echt hele verhalen. Net als gister werd ik begin van de ochtend wakker van ongikrampen, hoop dat het het een goed teken is Milla! Had je het ook de week voor je nod? In principe is vrijdag mijn nod. Nu dus weer nergens last van. Verder ben ik wel erg moe en doen de boobies gelukkig nog zeer. De vorige keren werd dat op wachtdag 10/11 minder dus het wordt spannend. Liefs voor jullie allemaal!!!
Hey Linda Fijn dat je wat beter geslapen hebt. Ja ik droom (tussen het wakker zijn door) ook rare dingen, droomde dat ik vn een tweeling was bevallen en vanacht dat de ivf arts gezellig op visite kwam en we waren aan het verhuizen en ze ging meehelpen verder gaat het wel goed met me ha ha ha.... Lekker dat je het druk hebt op je werk dat scheelt toh weer iets..Enne hou je je bolletjes nu goed vast als je naar de wc gaat.. knuf xxLiAnn
zal ik doen straks liann hihi ik droomde dat er iets was met het potje van mijn vriend (we deden voor de verandering weer eens een poging) in ieder geval bemoeiden zich er veel mensen mee, ik kende ook iedereen, tja lekker prive haha
geweldig van die rare dromen! Soms heb ik ook van die meest gekke dromen. Achteraf moet ik er meestal om lachen omdat ik combinaties weet te verzinnen die echt te gek voor woorden zijn!
haha, hier ook een wazige droom gehad vannacht, ik was zwanger en we ginggen voor de echo, bleek mijn vriendin ook inneens zwanger, was het nog de vraag of het hartje zou kloppen bij haar, en ja hoor. bij mij klopte het hartje nog niet omdat ik pas 5 weken zwanger was en zij een week langer net zo vaag toch??? en idd hoe bedoel je er niet teveel mee bezig zijn.
inderdaad ja, dromen is toch het verwerken van alles overdag? nou dat is dus wel duidelijk, benieuwd waar we morgen weer mee komen hier de hele dag nergens last van, boobies doen gelukkig nóg zeer, wel moe
Ja idd Lisa, hoe bedoel je er niet mee bezig zijn ,je staat er mee op en je gaat ermee naar bed.. Ha ha Linda je bent op je werk omdat je aanwezigheid op prijsgesteld word hi hi Hier ook zere boobies en vreselijk moe xxLiANn
Jaaa!!! Al tien dagen mijn lieve emmies in mijn buik en toch weer denken dat ik me anders voel... Vanaf vrijdag wordt het eng, bij IVF 1 begon toen de bruine afscheiding. Ik merk dat ik langzaam weer heel veel hoop krijg, en ik ben echt bang dat het straks allemaal weer een grote ellende wordt, zucht, hoe kan ik nou een beetje neutraal blijven? Mijn klachtjes kunnen allemaal met de utrogestan te maken hebben. Soms denk ik, zal ik eerder testen, dat mag in andere zkh ook, maar dan ben ik alweer bang voor zo'n drama net als vorige keer dus testen zie ik niet zitten. Wachten is het enige wat we kunnen doen. Eerst maar eens het weekend 'halen' en hopelijk 'doorkomen'.
erg heh linda, pffffff om gek van te worden, werkse vandaag, hoop dat je de dag een beetje doorkomt vandaag, jammer dat je moet werken trouwens want het wordt heel mooi weer. x lisa.
Hey Linda, Hopen dat er nog heel veel dagen bij mogen komen he dat! We kunnen niets anders doen dan afwachten..pfff en het is zooo spannend! Ik heb dat ook veel hoop,maar ja of dat wel zo goed is??? we blijven duimen xxLiAnn
o meid ik leef echt met je mee hoor, ik hoop zo dat de dagen sneller gaan en je VET VET VET positief test!!!! ik ben ook heel benieuwd naar je testdag, pfff spannend allemaal hoor! ik wacht, duim en hoop met je mee, succes met alles! liefs mounia
Ik moest even kijken! Alles nog goed hier Ik duim weer op volle toeren en heel veel sterkte in de wachtdagen Gr Flam
mounia je bent niet de engie met geklooi in het zkh: ik had vorige week met de assistent afgesproken dat zij mij een recept voor orgametril zou sturen. ik slik dit tussen de behandeling door. ik hoop natuurliijk dat ik het NIET nodig heb maar aangezien wij eind volgende week op vakantie gaan wilde ik het wel voor de zekerheid binnen hebben, anders heb je weer zo'n gedoe straks. krijg ik een recpet voor provera thuis gestuurd!!! nou weet ik helemaal niet of je dat misschien ook wel kan gebruiken maar met orgametril gaat het goed dus ik wil geen ander medicijn. dus ik zojuist bellen voor een ander recept, krijg ik een andere assistente, erg lief mens maar nu wil ze me geen recept geven omdat ze het 'de goden verzoeken' vindt !!! ik dacht dat ik bijgelovig was !!! ze vond dat ik het recept zowieso pas volgende weke moest krijgen en het ook maar op moest halen, ik dacht, dat doe ik dus mooi niet, ik bel volgende week wel. nu zit ik dus eigenlijk VET te balen dat ik er niet op gestaan heb nu gewoon het receot te krijgen, krijg je straks weer volgende week dat gedoe plus dat ik nu JUIST bijgelovig wordt omdat ik mijn gevoel achterna wil gaan en niet dat van een ander... aaarrrccchhhh waarom zou ze trouwens willen dat ik het recept op kom halen? ik ga niet meer bellen hoor, dat doe ik volgende week wel, ik baal alleen nu wel, die afhankelijkheid ook altijd. Misschien was het lief bedoeld maar het is nu net alsof ik het gevoel heb dat het juist mis gaat