hee lieve meid, hoe gaat het? Het zal wel erg zenuwslopend zijn nu voor jullie. Ik blijf voor je duimen hoor!! Hoop dat jullie straks een TOP vakantie hebben!!!!
pfft meid, wat een gedoe met dat recept!! Na vandaag nog maar 2 dagen werken tot het weekend! ga je wat leuks doen van het weekend? beetje afleiding? Werkze en sterkte! denk aan je!!!
Wat een gedoe met dat recept Linda. Ik vind het een beetje onzin wat zij zegt hoor. Je wilt gewoon goed voorbereid zijn voor het geval dat, want je houdt toch altijd rekening met het feit dat het misschien niet lukt. En mocht je een prachtige positieve test hebben (wat ik hoop uit de grond van mijn hart voor jullie) dan verfrommel je dat recept met plezier en gaat het de vuilnisbak in, toch? Liefs Zora
wat een gekluns zeg over dat recept! ik zou ook VET balen, tjonge jonge. maar ja meis probeer niet teveel te stressen, ik denk aan je, liefs mounia
He Linda, Wat een gedoe met dat recept..maarrrr ik hoop ook zo dat het niet nodig is. We duimen keihard verder. Ik ben net terug van acupuntuur.. doe jij ook nog acupuntuur ? xxLiAnn (ik ga verder met duimen)
Linda je emmy's zitten al 10 dagen lekker warm in je buik, en ik hoop dat ze daar een goed plekje gevonden hebben. het word steeds spannender. Dat je weer hoop hebt lijkt me normaal iedere keer hoop je dat het nu eindelijk raak is, maar je wilt ook jezelf beschermen voor een eventuele klap. Heel veel succes de komende dagen, dnek aan je en blijf duimen!! Hoop echt op een super wonder voor jullie!!
Ik heb even voor je terug gekregen ik had op woensdag 10 december om 0.30 in de nacht mijn eisprong (pregnyl en ook gevoeld) en had die krampen op de maandag en dinsdag erna, echt ongikrampen, vooral tijdens de nacht en net na het wakker worden, vanaf die woensdag daarna (dus een week na de eisprong) was het helemaal verdwenen. Vanaf die zaterdag daarna (20 december) begon ik me in de nacht wat misselijk en onpasselijk te voelen, en vanaf die zelfde dag werden de testen elke dag donkerder. Ik wil je geen valse hoop geven maar zo is het bij mij gegaan, verder in al die eindeloze rondes nooit ongikrampen gehad na de eisprong. Ik duim verder!
Ok milla maar dan waren bij mij die ongikrampen wel later pas (zeg maar 10 dgn na eisprong, maar bij ivf kan het ook later innestelen) wat me hoop geeft is dat de krampen kort zijn en weer weg gaan steeds. Boobs doen erg zeer en zijn echt voller, volgens mij meer dan de vorige keer maarja het kan morgen en overmorgen natuurlijk ineens flink minder worden. Op zich heb ik echt goede klachtjes maar je lichaam kan je zo voor de gek houden helaas, toch denk ik nu ook weer andere dingen te voelen, ik heb gewoon zoals altijd weer goede hoop, maarja heb het al bijna drie jaar steeds bij elke kans dus...... Liann, ik heb de dag voor de tp, de dag na de tp, en drie dagen na de tp nog acupunctuur gehad, daarna niet meer. Lot tien dagen vind ik ook al echt veel ja!!! Beehappy en Mounia: knuf voor jullie!!!
Lieve Linda Ik hoop zo dat al je klachtjes een positieve test geven!! Klinkt goed dat je boobs zeer doen!! Ik duim nog ff verder hoor!! LIEFS
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter! Alweer een dagje van je kalender afgesleten!! Das waar ook Linda, al 10 dagen zitten ze al op hun plekkie! Volhouden en ik hoop dat je die enorme pijn in je boobs alleen maar erger worden en heeeeeeel lang zo blijven !
Hey Linda, Hoe gaat het met je ? en hoe is het vanacht gegaan ? het word steeds spannender pff, mijn ongi gevoel is weer weg. xxLiAnn
hey meis, wat een gedoe zeg met dat recept, kan het me wel voorstellen hoor, je wilt graag goed voorbereid zijn, (mocht het misgaan). dan heb je straks geen zin om daar weer achteraan te vissen. hopelijk heb je dat recept gewoon lekker niet nodig meid. hoe voel je je vandaag? spannend he', echt om gek van te worden, wanneer wil je gaan testen? lian mag 2 weken na de punctie al testen, dat zou voor jou vandaag zijn, gek heh dat het overal weer anders is, bij ons houden ze ook 18 dagen na de punctie aan. ik weet nog niet wanneer we gaan gaan testen, heb ze wel al liggen van de vorige keer nog. maar probeer me echt nog zeker tot na het weekend in te houden. fijne dag , en werkse vandaag, xxx.
sabrien ik ga even kijken... lisa, ja daar kwam ik dus in het topic van liann ook achter dat ik vandaag zou mogen testen, slik, m'n boobies blijven me hoop geven. ik heb dus geen test in huis. ik mag maarndag testen maar heb nog geen test in huis, misschien koop ik er maandag een en doe ik een test in de loop van de dag of dinsdagochtend... als ik echt niet durf dan defnitief woensdag omdat ik dan ook twee dagen met de bolletjes gestopt ben. Maar goed eerst maar eens het weekend doorkomen, bij IVF 1 werd ik zeg maar morgen/zaterdag ongi...... ik vind het zo eng, het kan vanaf nu ineens zomaar over zijn
ha Linda, kwam weer even kijken joehoe, lekker klachten aan het kweken! je hormonen zijn nu toch je lichaam uit? dus... wie weet... Maar je zou dus vandaag mogen testen... hm... nou knap hoor dat als je wilt wachten, dat je dat dan ook doet. Als je écht wilt wachten, kun je beter ook nog maar geen test kopen? of hem je man(!!) laten kopen en laten verstoppen! Weet je al welke test je gaat kopen? (jaja, want je gaat echt mooi niet ongi worden hoor!!!!!!) Liefss, Taliaa