Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey lieffie,

Die krampen kunnen ook niks betekenen, het kan wat andere ook zeggen 2 kanten op!!! Bah verschrikkelijk die onzekerheid, je kan maar beter weten waar je aan toe bent! Zoals ik misschien al eerder heb gezegd, ik had ook menstruatie achtige krampen en werd daar ook echt super onzeker van................ en ik heb toen hartstikke positief getest. Toen ik 2 weken na mijn positieve test bloedverlies had, voelde ik helemaal niets. Pas 2 dgn later had ik toen veel menstruatiepijn. Dus het wil gewoon allemaal niks zeggen, wel of geen krampen.

Geef de moed niet op, hou vol! Je bent nu zover gekomen en hebt al zoveel meegemaakt!! Nog een paar dagen dan hebben jullie wat meer zekerheid!

Hou vol, ik duim met jullie mee!

Bedankt voor je PB terug, ik dacht dat er misschien iets verkeerd was gegaan ( ik ben niet zo'n technische held).

Kus!!!

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Linda,

Pffff, wat verschrikkelijk slopend nu! En vooral nu je van alles voelt, kan mij zo goed voorstellen dat je gewoon bang bent om naar de wc te gaan. Maar zoals je ook schrijft, het kan ook een goed teken zijn! Heel veel sterkte vandaag en ik duim nog heel hard voor je door! Dikke knuffel!

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda succes vandaag en wat een gevoelens en gedachten zullen er door jouw hoofd gaan!! Mijn duimen maken overuren!! Dikke knuffel!!Emmy's blijf lekker zitten in dat warme buikje!! we zien jullie over 8 maanden!!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Milla, het weekend zit behoorlijk vol dus dat is wel fijn.

Het broekloeren is nu echt begonnen.

Ik herken de krampen niet echt, omdat ik endometriose heb, kan ik redelijk verschillende soorten pijnen vergelijken. Endometriosepijn is echt dat de ongi eraan komt maar dat heb ik nu niet, maar ik ben niet gerust, het zijn nu meer steken vanbinnen en van onder... zucht alsof alles een beetje is opgezet :(

5. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ach meis, vreselijk die onzekerheid! Niet te veel gaan plassen he! Alleen als je echt moet anders maak je je zelf echt helemaal gek. Die pijnen/krampen kunnen echt van alles zijn! Zelfs spanning hoor!

Ik blijf voor je duimen dat het allemaal goed nieuws zal gaan betekenen. Sterkte en probeer vol te houden! De dagen gaan nu tenminste echt opschieten! Je bent al meer dan over de helft.

6. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een spanning he?!
    Elke keer zenuwachtig voor het wc bezoek...
    Ik denk heel veel aan je en ben nog steeds KEI hard aan het duimen voor je!!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    steken en druk van binnen en van onder.... dat klinkt als muziek in mijn oren...
    hele dikke knuffel,
    Taliaa

ps ik word hier ook helemaal zenuwachtig...had al zitten kijken: gelukkig ben ik maandag vrij, kan ik de hele dag hier kijken of er al nieuws is... denk aan je!!!!

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Oh Lin, ik weet precies hoe je je voelt.... verschrikkelijk die laatste week, die onzekerheid is echt killing gewoon. Hou nog even vol, hoe moeilijk dat ook is. Ga je niet eerder testen? Vorige keren werd je na je NOD ongi geloof ik he.... lastig, dus dan moet je ook wel blijven wachten. Ik test altijd wel eerder, ook al is ie dan negatief, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben, mocht ie dan toch nog positief uitvallen, dan is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik had altijd liever dat ik wist waar ik aan toe was, dan die f*cking onzekerheid...

Sterkte meissie!!
    Liefs Linda

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    taliaa had jij dat ook dan?

nee ik ga niet eerder testen, ik vind het vreselijk, als het negatief is ga ik toch weer twijfelen of het misschien te vroeg getest. ik heb ook nog geen testen, maandag pas kopen denk ik hoor.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    yups, ik had het ook, alleen wel pas later. Tenminste, later (paar dagen na NOD) had ik het door. Krampjes in mn buik, steken in mn onderkantje en vanuit mn buik naar onderen. Geen enorme pijn, maar gewoon wat krampen en krampjes.
    En HCG klachten kreeg ik pas na de 6 weken, dus ik had geen zere borsten, misselijk, moe etc..
    Dat was mis. ook een beetje psychisch tegengehouden, want ze begonnen allemaal tegelijk na de 1e goede echo! onderweg naar het restaurantje om het te vieren, hihi..

Nou meis, hou je taai!

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis, pffffff wat een spanningen heh.
    ooh ik wordt er ook gek van, hier voel ik ook van alles en toch ook weer niet. steekjes onder in m'n buik, en dan weer niks.
    is het goed of juist niet, wat een onzekerheid.

heb je een beetje afleiding van je werk vandaag?

dikke knuffel, denk de hele dag door aan ons 3-en ( jij lian en ik)
    hey zou zo mooi zijn, als straks.......

pffff durf er niet aan te denken.

liefs lisa.

12. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Het lijkt wel of het met uur,wat zeg ik met de minuut spannender wordt pfff.

Heb je wat afleiding van je werk ?

Hier voel ik ook steeds van alles eigenlijk, vannacht een steek(je) in mijn baarmoeder, en steeds onderin me buik. En vanochtend was ik misselijk van de spanning ik kreeg me boterham niet weg.
    En ik ben ook nog erg moe.

Zijn jullie ook nog zo moe ?

ik moet ook continu aan ons 3-en denken, het zou zo mooi zijn...

En we duimen en we hopen en vooral wachten verder..

xxLiAnn

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    pppfff het was een echt enge dag met die krampen steken, het is nu stukken minder, wel nog aanwezig maar nu voel ik het alleen als ik stil zit. Boobs doen nog steeds zeer gelukkig. Ik voel me weer wat rustigere.

Vanavond even relax op de bank, wij gaan het hele weekend op pad dus zal me pas zondagmiddag/avond weer melden.

Maar de eerste mijlpaal is er weer, geen bruine afscheiding vandaag zoals bij IVF 1 :) nu dus weer verder duimen dat de ongi komende twee dagen weg blijft......

Thnx voor al jullie lieve reacties en steun!!!

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    fijn weekend meis, mijn duimen blijven draaien voor ons 3-en.

dikke knuf,xxx.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

lieve meid, hopelijk een roodloos weekend en maandag een onvergetelijke dag! Ik duim net als iedereen hier KEIHARD voor je en ik blijf aan je denken!

(ps ik had bij Seth en zwangerschap 2 ook krampen en steken vanonderen. Ook rugpijn en het zware gevoel alsof ik ongi ging worden. Dus ook dat kan juist een goed teken zijn!! Pijnlijke boobies had ik bij Seth net na mijn NOD en bij de 2e keer eigelijk helemaal niet....)

16. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Linda fijn weekend!
    We blijven vreselijk hard duimen voor elkaar..
    Ik hoop zo dat het dit weekend goed mag blijven gaan.
    Tot zondag

dikke xxx
    LiAnn

17. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Linda,

Fijn dat je je wat rustiger voelt.
    Geen bruine afscheiding... das natuurlijk toppie!!
    Zondagavond kom ik weer bij je kijken!
    Ik hoop dat je een heel fijn weekend hebt!!

Denk aan je en duim voor jullie!!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    nou de dag ben je dus goed doorgekomen, gelukkig! een heel fijn weekend meid!!! En we horen je zondagavond wel weer!!!
    knuffel

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ben zooo benieuwd hoe je de nacht doorgekomen bent??
    Ik weet dat je je niet komt melden vandaag;) Dikke knuffel

20. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer een nachtje voor bij...
    Wens je een fijne dag vandaag en hoop enorm dat je morgen komt vertellen dat je het weekend roodloos bent doorgekomen!!

Liefs

Deel Deze Pagina