Wat fijn dat alles goed was om weer van start te mogen gaan. Nog even geduld en je mag weer beginnen. Ik denk aan je. liefs Hope
Eindelijk is die volgende kans in zicht. Het ziet er goed uit voor je, nu duimen dat je meteen een mooie start van het nieuwe jaar hebt! Ik duim hier alvast stevig hoor, en niet vergeten te genieten van je vakantie!
Lieve Linda, wat een goed nieuws van je eierstokkies! Ik duim voor je en hoop dat het een knalgoed begin van 2009 voor jullie zal worden, Liefs Eef
heey linda fijn om te horen dat alles goed is en dat je binnenkort met decapeptyl mag beginnen) mijn duimen staan klaar voor je
hey linda, zie dat je morgen bespreking hebt over de 2e ivf, succes meis. en bijna op vakantie, lekker van genieten. liefs lisa.
Zojuist contact gehad met het ziekenhuis i.v.m. de planning voor IVF-2, gggrrr had ik dus toch gelijk afgelopen dinsdagavond, ik moet dus wel langskomen om alles door te nemen en de recepten op te halen! Vanmiddag om 16 uur heb ik afgesproken. Maar ben eigenlijk ook heel blij want ik mag toch iets eerder starten, er is iemand uitgevallen. Dat betekent dat we woensdag 7 januari een uitgangsecho hebben en dan dus waarschijnlijk mogen starten met de stimulatie. Vanaf 14 januari volgen dan de echos. Als we het vergelijken met de vorige keer dan zou ik rond 20 januari de punctie hebben en rond 23 januari de terugplaatsing. Het zal vast allemaal weer anders lopen maar zo ziet het er voor nu dan even uit. Dat betekent trouwens wel dat ik dus ook eerder ga starten met de decapeptyl en wel op kerstavond. Dat is dus al volgende week woensdag
Wat fijn dat je nu eerder kunt starten! Ik ga hard duimen voor een oktober 2009 kindje! In oktober worden er hele mooie kindjes geboren Heel veel succes vanmiddag en hopelijk komt je planning naar verwachting uit!
Hey Linda, Super dat je al zo snel mag beginnen! Ik begin a.s. woensdag weer met het spuiten van de Decapeptyl! 2009 wordt ons jaar he!
thanx meiden, net weer de hele mikmak bij de apotheek afgegeven, van de week de grote tas weer afhalen en de koelkast leegruimen