ooohhhhh wat spannend linda, heb je nu nog niet zoiets van ik wil testen? lian had ook een vaag 2e streepje, hoop het ook zo voor jullie. xxxxx
YES weer een roodloze nacht!! Wat fijn!! En straks hopelijk 2 hele mooie dikke strepen op je test! Oooo wat gaan we hier dan met z'n allen uit onze dak he! WHAAA! Ik hoop het ZOOOOOO!
pppfff wordt nu wel een beetje bang, de vorige keer waren we eigenlijk op deze dag ook zo positief... en allemaal positieve testen van andere ivf-ers en icsi-ers vandaag, zou het dan bij mij ook? ik knijp m'n boobs helemaal fijn, ik kan me gewoon niet voorstellen dat er bij mij een tweede lijntje kan verschijnen....
waaaahhhh, wat spannend meid. Mijn duimen draaien heel hard voor je, maar tot nu toe klinkt het allemaal heel positief. Kom elke dag even kijken, vind het zelf ook zo spannend. Hoop het echt voor je! X
oooooow wat goed nog geen bloed!!!!!!! ow ik heb goede hoop voor je meid, ik ben superrrrrr aan het duimen voor je! liefs mounia
haha, ik kom steeds kijken.. heb mezelf vandaag een huishoudenvrije dag gegeven, dus kan de hele dag op je topic loeren! maar laat je door ons niet gek maken hoor!!! lekker testen als jullie er klaar voor zijn!!! Dikke knuffel!!!
Linda, kom even snel in mijn pauze bijlezen!!! Ben zelf sssssuuuuppppeeerrr zenuwachtig........................... Nog steeds pijnlijke boobs, dat is een goed teken!!!!!!! IK HOOP HET ZO!!!!!!!!!!! Na het werk zoef naar de Kruidvat!!!!!!!!!!! Oh ik vind het zo spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim gewoon kei- en keihard door hier! Succes met testen meis!!!!
linda@ hopelijk blijft je ongi weg hoor... Het zou echt super zijn hé als je 2 streepjes krijgt. M'n duimen draaien nog steeds voor jou hoor meid, we blijven aan je denken.
spannend linda..ik hoop dat je meen mooi resultaat hebt over een paar dagen..ik vind het reuze knap dat je je zo goed in kan houden om niet te testen... ik testte een week na de tp ahahahhaahah en nog positief ook..
heel "illegaal" vanaf de comp van mijn werk kom ik je ff vetrellen dat ik nog steeds ontzettend aan het duimen ben voor jullie.... Ik ga gauw voor dat ik betrapt wordt....
haha, ik zit ook steeds te spieken.... nu ga ik niet meer topicvervuilen tot Linda zich weer gemeld heeft! haha, hoe doe je dat nu op je werk joh? gaat het een beetje?
meissie, hoe is het met je. Kom alleen even op de site omdat ik benieuwd ben naar jou! Succes met testen, duim erg hard voor je. Liefs Maaike
hihi nee ik heb niet eens een test én zit op mijn werk net als komende dagen dus straks ff snel idd naar kruidvat sjeesen, heb net expres gedronken zodat ik niet stiekum toch ga testen haha heb idee dat boobs minder zeer doen maar ik ga langzaam het crazystadium in haha dus...