Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    lisa wat een mooie banner!!!

... net twee testen gekocht ...

omdat ik vandaag toch wel zenuwachtig ben geworden hebben mijn man en ik besloten morgen te testen

bah ik kan wel huilen, ben zo bang voor een negatieve uitslag, mijn rechter borst doet echt veel minder zeer, getsie straks wordt het morgen en grote rotdag, ik zie er echt als een berg tegenop, in ieder geval weten jullie het morgen ;)

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Sterkte Linda!! Ik hoop op een mooie uitslag voor jullie. Ik duim voor jullie.

3. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Linda, sterkte meid! Hopelijk kom je ons morgen mooi nieuws brengen. 'k Ben benieuwd!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    ik mag weer reageren, want je bent zelf ook weer online geweest;)
    Meid, sterkte morgen! maar vooral veel plezier gewenst! test wel met ochtendurine, anders zou je nog kunnen denken: had ik waar met ochtendurnine getest! niet dat dat gaat gebeuren, want die 2 strepen knallen er gewoon vanaf! heb je de kv 2 voor 5 testen?
    denk aan je!
    LIefs, Taliaa

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo meid, wat moet dit toch slopend voor jullie zijn! Het moet gewoon hoor!! Ennuh, bij Seth had ik voor mijn NOD pijnlijke borsten (door de hormonen) en op mijn NOD helemaal niet meer. Toen dacht ik dus ook dat het niet raak was. Maar niets was minder waar en na mijn NOD (rond week 5/6 kreeg ik pas weer ONWIJS last van mijn borsten hoor!)

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja taliaa die heb ik gekocht, zucht, jullie woorden doen me echt goed hoor, het KAN gewoon maar durf echt niks te hopen ergens, hopelijk kan ik een beetje slapen vanacht...

7. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis, wat ontzettend spannend!!
    Je hebt de testen in huis.... ik hoop ook dat je een beetje kan slapen vanacht...
    Jeetje ik ben gewoon zenuwachtig voor jullie... kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen....

Het moet gewoon RAAK zijn deze keer!! Het is je zo gegund!!

hou je in de gaten!!!

Heel veel liefs

8. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Lieve Linda, we gaan samen nog zo keihard duimen en hopen voor 2 positeve testen voor ons allebei mrgenochtend..

Ik hoop ook dat we beiden wat kunnen slapen, dit is echt zo vreselijk !
    Ik denk in ieder geval aan je, en ik weet echt helemaal hoe je je voelt.

dikke knuf
    xxLiAnn
    (voel je dat ik je hand beet heb)

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    lieve Linda,
    ik snap dat je nergens meer op durft te hopen!wij hopen wel voor je!!!!!! Heel veel sterkte vanavond en vannacht!! En morgen vroeg testen! Ik neem aan samen met je man(!!;))?
    NOu meissie, kan niet zeggen hoe zeer ik je morgen een dikke posi test gun!!!
    Liefss,Taliaa

10. meisje,

Ook ik zal heel hard voor je duimen dat er morgen twee dikke strepen op je test staan!!!!

11. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    He meis, bij mij hield het idd de ongie tegen, maar dat je nog zere boobies hebt, had ik niet. Heel veel succes morgenochtend. Ik blijf gewoon doorduimen.

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx meiden, ga zo maar even tv kijken en was opvouwen, kleding voor vakantie, ben de vakantie aan het voorbereiden maar er totaal niet bij met m'n hoofd, het lijkt allemaal wel een waas, morgen duidelijkheid, zucht, knuf voor jullie allemaal, jullie steunen me echt!!!

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda veel succes morgenvroeg denk aan je en hoop zo dat het een super dag word morgen! Hoelaat ga je testen misschien kan ik voor mijn werk nog even kijken hier? Blijf voor je duimen en snap je angst voor weer een klap!

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Brrrr wat spannend meid!!
    Ik ga kei-kei-keihard duimen dat jij straks samen met de andere meiden, zoals oa Lisa heel snel een maart-mama's topic mag openen!!!!

15. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan me voorstellen dat je metje hoofd niet bij de was en de voorbereidingen van de vakantie bent!!
    Nog 1 nachtje slapen en dan heb je duidelijkheid...

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Linda wat spannend allemaal. Hoop dat je een beetje goed kunt slapen en ik duim voor een positieve test!!

Liefs

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda jeetje meid wat spannend he heb er tranen van in me ogen (kunnen toch die hormonen niet meer zijn bij mij ;) ) al die lieve meide die met je mee leven! En net wat Taliaa zegt morgen knallen die strepen er gewoon vanaf! En maak jezelf niet gek (ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan) als je even geen pijnlijke borsten meer heb! Ik zeg het je ik had de eerste 8 weken nergens last van! Ik merkte niet eens dat ik zwanger was! En ja daarna ben ik 7,5 maand lang dood ziek geweest maar het is de moeite waard! Het is jullie ook zo gegunt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim hard!

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ooow linda wat spannend!!!!! het eerste wat ik doe morgen is naar jou topic kijken en vast en zeker met posi nieuws :D
    ik duimmmmm! liefs mounia

19. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Linda,

Ook ik duim nog steeds heel hard voor je! Kom morgenmiddag even weer kijken! Spannend!!! Veel sterkte nog met wachten!
    Dikke knuff!!!!!

20. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey

Wilde nog even voordat ik na bed ga,laten weten dat ik nog steeds aan je denk! Wat een nacht hebben we voor de boeg he bah!
    Ik hoop dat we allebei een positieve test hebben morgenochtend!
    Ik ga nog heel erg duimen en hopen.
    Een hele dikke knuffel
    xxLiAnn

Deel Deze Pagina