Hey Linda, WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend gaaf!!!!!! Onwijs gefeliciteerd! Eindelijk!!!!!! Het is jullie echt ontzettend gegund! Zit hier met tranen in de ogen! Geniet er van!!!!!
hey Linda, ben de hele dag aan al je aan het denken!!! Liep net in de babywinkel en werd helemaal blij: want daar loop jij dalijk ook! En wat die assistent zei: jij gaat dalijk 2 mooie hartjes zien! (dat idee heb ik nu steeds) Liefss, Taliaa
Thnx meiden voor al jullie lieve racties, dat dit topic nog eens positief zou worden he pppfff, bijna drie jaar hebben we hier op gewacht, de dag gaat trouwens erg langzaam voorbij, ben helemaal kapot maar voel me super! nicoletta die baas van mij is ook echt een schat, als we nou eens wat verder zijn in de zwangerschap ga ik haar ook echt even speciaal bedanken! ik ga zo voor je duimen voor vrijdag, doe jij even een mooie echo voor bij mij wordt dan ok trouwens donderdag de 'tel' dag dus ik doe mee sabrien uiteraard! die data ook altijd hihi lisa, ja echt een dikke vette streep he, maar jij hebt gister getest toch als laatste en ik had wel drie dagen eerder de tp dus heb je nu lekker ingehaald heb net ook stiekum gerekend: op de dag dat ik naar mijn ouders ga (wonen in het buitenland) ben ik 3 mnd zwanger, op kerstdag 6 mnd en op 25-3 uitgerekend makkie, wat leuk dat jij hetzelfde had die dag! Ik ben denk ik 8 wkn zwanger bij de echo, ik reken vanaf a.s. donderdag 5 weken, want dat is drie weken na punctie (telt als eisprong). alle anderen meiden ik wil jullie nu al bedanken voor al jullie steun, dat maakt het zo extra bijzonder, jammer dat er geen knuffelicoontje bestaat maar ik verzin er nu een: :-* :-* :-*
Hey Linda, Had je op Hyves al een berichtje gestuurd, maar hierbij nog een keer... Wat hebben JULLIE HET VERDIEND!!!!!!!!!! GEFELICITEERD MEID! Echt super fijn, geniet er maar van. X
Ik las net je onderschrift in Lisa haar topic. Wat gewelig! Gefeliciteerd! Allebei zwanger, wat super zeg! Op naar de 1e echo's.
Lijkt me een goede deal Linda! Ik doe je gewoon vrijdag een goede echo voor en doe jij me na bibber bibber bibber. Lachen dat je ook op donderdag de teldag hebt! Dat vind ik nu eens sociaal van je . Met jouw echo ben ik net weer terug van vakantie. Ik kom namelijk in de nacht van 11 op 12 augustus weer terug naar huis. Met mijn data is er ook wat hoor , als alles is zoals ik denk dat het is ben ik op mijn zusje haar verjaardag uitgerekend! Het bizarre is dan wel dat we samen zwanger zijn en zij ergens half feb uitgerekend is. Geinig toch!
Wat ontzettend goed nieuws zeg! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Je hebt het wel erg spannend gemaakt zeg. Maar echt super, geniet ervan!
Linda, ik krijg gewoon kippenvel, ik vind het zo super voor je !!!!!!Van harte en hopen dat alles lekker blijft gaan en je over 8 maanden een gezonde beeb in je armen mag houden. Wat een heerlijk nieuws!!!!! Ik wil meer van dit soort verhalen horen, geeft me weer hoop voor de komende dagen!! Ik heb vandaag m'n punctie gehad, 8 eitjes gescoord, vrijdag terugplaatsing mits er iets bevrucht is natuurlijk!!! x Annerie
annerie ik zie dat jullie ook al zo ontzettend lang bezig zijn, je ziet het KAN, hou dat voor ogen, ik duim voor je!!! ps ik had ook 8 eitjes en 5 bevrucht
Wauw.... wat een super nieuws! En ik zal het maar ronduit toegeven........... ik ben stront jaloers op je!!!!! Geniet ervan he!!! Liefs
Linda heb vandaag met werken vaak aan je gedacht! Vind het zo geweldig voor jullie. Zag vanmorgen die super dikke posi test en digitaal en dacht gelijk zullen het 2 kloppende hartjes worden, op naar 14 augustus. Ik vergeet niet meer dat je zei zo en dan zijn we zometeen getrouwd en dan zul je zien en je ziet het nu :-* dikke knuffel ik vind het zo super voor jullie we hebben je plekje aan de andere kant al de tijd warm gehouden en nu kan je je plek innemen