Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Ik ben blij voor jullie dat je eerder kan starten, want dat wachten vind ik altijd zo'n verloren tijd!
    Ik zie dat als alles zal verlopen zoals gepland dat we dan samen opgaan dus dat kan niet anders dan goed komen hé! Toch?!
    Oktober 2009 baby's aan de top ;)
    Veel sterkte en succes meis! :thumup:

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje didlina we gaan straks echt exact (een dagje verschil) gelijk op! een tip vanaf het spuiten veel drinken want wij met pco hebben meer kans op overstimulatie!

Gisteren weer naar de Acu geweest, ze heeft me helemaal uitgelegd hoe we het gaan aanpakken rondom de behandeling. Heb er echt een rustig gevoel bij. Volgende week maandag de laatste keer voor dit jaar, daarna lekker kerst en samen een weekje weg.

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, fijn dat je al eerder kan beginnen, spannend hoor! Duim ook dat oktober 2009 jou maand wordt!

4. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Fijn dat je er nu rustig bij bent, dat kan enkel positief werken! En nu maar duimen! :thumup:

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Vakantie!!!

En nog een paar daagjes en dan starten we weer. Wel fijn dat de decapeptyl in de vakantie valt want eigenlijk gebeurd er dan nog niet echt iets, natuurlijk is het belangrijk als voorbereiding voor de behandeling maar voor je gevoel ben je nog niet echt bezig. Hopelijk vallen de bijwerkingen dit keer weer mee. Volgens mij had ik de vorige keer alleen wat hoofdpijn na een week. De cyste moet lekker rustig blijven en dan gaan we er in het nieuwe jaar voor!

Nou straks wat kerstinkopen doen, het belangrijkste is dat we nu eindelijk eens even kunnen uitrusten want wat dat betreft zitten weer beide behoorlijk doorheen.

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    lieve Linda, probeer lekker te genieten van de vakantie en lekker uit te rusten!
    Dan begin ik gewoon vast met duimen voor je!

7. Milla

Milla Niet meer actief

Een fijne vakantie! Hopelijk krijg je je rust hierdoor wat terug.. Je komt elke dag een dag dichterbij je behandeling.. Ik ben benieuwd!

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    geniet van je vakantie linda, lekker uitrusten.

volgens mij lopen wij straks ook redelijk gelijk op. ik verwacht eind jan. ongeveer een tp.

liefs lisa,

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Linda,

Lekker meid vakanie, rust maar lekker uit!
    Spannend jij mag ook al bijna beginnen........
    Fijn dat je je goed voelt bij de acupunctuur.

Fijne vakantie!

Sabrien

10. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Fijne vakantie!
    Eef

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Linda, nog 1 nachtje slapen en dan gaat de eerste spuit er weer in! Spannend........

Succes alvast weer met spuiten!

Gr.Sabrien

12. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hoi Linda,

Heb je een leuke vakantie gehad? Ben je weer helemaal opgeladen?
    Spannend morgen weer beginnen. Heel veel succes, deze poging gaat hem vast worden!
    Ik ben zelf ook net teruggekomen van een weekje wintersport in Zwitserland, veel sneeuw gehad, wel heel mooi en sprookjesachtig daar!

A.s. maandag mag ik ook weer starten, koelkast staat weer vol. Ik zal de punctie denk ik als alles goed gaat, rond 25 januari hebben.....

Liefs Floor

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fijne vakantie meis! Geniet ervan!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend floor dan gaan ik ook met jou een beetje gelijk oplopen en sabrien ik ga ook 2 weken deca spuiten, heb je nog last van bijwerkingen?

Kerst wordt bij beide families gevierd en dan rijden we aan het eind van de week naar het zwarte woud waar we een idylisch (schrijf je dat zo?) appartementje hebben gehuurd. Dus lekkere koude wandelingen en hopelijk wat sneeuw. We nemen boeken en DVD's mee dus dat wordt heerlijk relaxen en waarschijnlijk ook een beetje het afgelopen jaar afsluiten.

Dikke knuf aan jullie allemaal, heel erg bedankt voor jullie steun en opbeurende woorden. Het doet me echt heel erg goed en volgende jaar...

2009 wordt ons jaar!

15. Milla

Milla Niet meer actief

Hoe gaat het met je, heb je een fijne vakantie gehad?

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    MEE EENS!

;)

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    Hey meid hoe is je vakantie geweest? lekker quality time gehad saampies?
    Dikke knuffel!

18. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Linda,

ik wens je veel geluk in 2009.
    Dat al je dromen mogen uitkomen.

Liefs Hope

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thanx meiden, dat 2009 maar voor ons allemaal het meest wondervolle jaar ooit mag worden!

Vakantie was heerlijk, ben super relax, lekkere koude sneeuwwandelingen gemaakt en heerlijk van elkaar genoten, wat is het toch belangrijk voor je relatie maar vooral ook super fijn en gezellig!

Zelf ben ik dus sinds kerstavond aan het spuiten, gaat goed, door de vakantie en de feestdagen had ik lekker afleiding waardoor ik er weinig mee bezig ben geweest. Wel begon afgelopen dinsdag een beetje hoofdpijn en woensdag was het heel erg maar gelukkig is het inmiddels weer weg. Voel wel regelmatig mijn cyste dus hoop maar die ie niet te veel groeit. Woensdag hopelijk starten met puregon!

20. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hey Linda,

Fijn dat je lekker bent uitgerust in je vakantie!
    Je bent ook al weer bijna 2 weken decapeptyl aan het spuiten, wat gaat het snel he? Woensdag hopelijk de Puregon erbij. Spannend hoor!
    Zelf ben ik al bijna een week aan het spuiten, 12 januari begin ik met de puregon, en 22 januari de eerste echo.

Hopelijk gaan onze pogingen slagen!

Liefs Floor

Deel Deze Pagina