Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thnx lieve meiden !!!

Ik wil wel jullie allemaal nog even speciaal bedanken, het topic sluiten kan ik nog even niet, ik heb zo'n speciale band met vele van jullie. Zonder jullie was dit allemaal echt veel zwaarder geweest, je hart luchten, het alleen al even van je afschrijven en dan iedereen die je zo goed begrijpt, je ook tips geeft waar je echt wat aan hebt.

Hoewel we elkaar niet van gezicht kennen, kan je dus zo'n speciale band met iemand hebben, ik vind dat heel bijzonder, je kan echt vreugde en verdriet van /voor de ander voelen.

2. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Linda jouw verhaal geeft ook weer wat hoop dat het toch kan. Super!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Inderdaad Herma en dus echt met endometriose, want door die endo had ik er vaak een heel hard hoofd in... oja en wij hadden ook gemiddelde emmies geen toppers maar nu zijn het wel toppers :) !!!

4. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Ok linda dat vroeg ik me al af ja wat de kwaliteit was van je emmy;s. Dat maakt nou ook niks meer uit nee , ze zijn allebei ingenestelt! Geniet nog van je weekend en lekker op je roze wolk. X

6. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    2 !?!?!?!!?

Linda, wat ontzettend geweldig en fantastisch voor jullie!!!
    Ik krijg net als de rest hier tranen in mijn ogen, want weet zo goed wat jullie hebben moeten meemaken voordat je dit goede nieuws kreeg!!!

Geniet
    Geniet
    Geniet!!!

Liefs eef

7. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Geweldig Linda, van harte gefeliciteerd!

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Linda, wat een geweldig nieuws! GEFELICITEERD! Jullie hebben het echt verdiend en ik hoop dat je er nu ook van kunt gaan genieten! Dit soort succesverhalen zorgen ervoor dat we hoop houden!

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ow wat ben ik erg, nu pas zie ik het!!!! *schaam!!!*

lieve lieve lieve linda wat ben ik SUPER blij voor je, een TWEELING! :D o meid geniet er lekker van! nogmaals gefeliciteerd, vind het zooooooooo super voor je!
    en ik blijf je op de voet volgen hoor, veel liefs mounia

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thnx lieve meiden, ik wacht de drie maandengrens even af en durf dan pas het topic te sluiten en eerlijk gezegd, kan jullie ook nog niet missen :)

Vandaag weer werken na drie weken vrij. Alles gaat goed, gewoon de kwaaltjes die erbij horen maar daar ben ik alleen maar blij mee uiteraard!

11. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Wat fantastisch Linda :):)
    Een tweeling!
    Ik blijf je volgen hoor!
    Ik ga het wel achter de schermen.
    Ik heb besloten om niet meer op topics te schrijven.
    Ik begin langzaam te accepteren dat het voor mij niet
    meer gaat gebeuren en moet echt mijn energie in dingen
    gaan steken die me afleiden van mijn verdriet. Wil jou ook bedanken
    voor je steun en je lieve reactie's.
    Via PB zal ik zeker af en toe er nog zijn.

Liefs Flam ;);)

12. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Linda,sorry voor de late reactie,maar... Super gefeliciteerd, helemaal geweldig voor jullie zeg!!!

Geniet er van samen

Dikke kus
    Liefs LiAnn

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Linda wat geweldig een tweeling!!
    van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Linda: Gaaaaaaf een tweeling!!!!Gefeliciteerd!!!
    Flam; Zo kl*te om je bericht te lezen.Maar kan het me heel goed voorstellen hoor.Dikke knuffel!

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis, hoe voel je je?
    dubbel gelukkig denk ik, wat een rijkdom lijkt mij dat om zwanger te zijn van 2 wondertjes. en hoe is het met de misselijkheid, valt het nog mee?

dikke knuf lisa.

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik zou denk ik ook pas mijn topic durven sluiten als ik over de 12 weken ben denk ik.
    en ja met een eigen topic kan ik je ook beter volgen he haha ;)

succes met het werken,
    liefs mounia

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thnx lieve meiden,

Als eerste wil ik zeggen dat ik het super knap vind dat jullie reageren. Het is toch moeilijk en zal ook steken. Vind het echt super lief.

Het gaat goed, we zijn gewoon echt dolgelukkig, we zeggen steeds, HIER hebben we het voor gedaan/ doorstaan.

Mensen die reageren op het feit dat het er twee zijn en dan zeggen pppfff (dat zijn er gelukkig niet veel) die lachen we weg... zal vast soms zwaar worden misschien maar dat weegt niet op tegen die drie jaar verdriet. Het voelt gewoon als dubbel geluk, een wens die nu ineens 2x uitkomt.

Ik voel me inmiddels heel moe en ook regelmatig misselijk, maar ach dat intereseert je dus echt niks. Dat heb ik van te voren altijd gedacht en dat is ook zo. De enige zorg is dat de kindjes nu wel te vroeg geboren kunnen worden maar we gaan er gewoon alles aan doen dat deze twee wondertjes zo lang mogelijk blijven zitten.

Het verdriet voel je nog steeds trouwens heel dichtbij zitten, de angst voor slecht nieuws ben je ook niet zomaar kwijt. Mijn beste vriendin heeft zojuist haar 1e echo gehad. Ze is even ver als ik en heeft begin dit jaar een miskraam gehad. Nu ben ik net gebeld dat de echo niet goed was :( wat een oneerlijkheid.

Meiden ik denk heel veel aan jullie!

18. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Linda, ik lees het goede nieuws nu pas, wat geweldig!:)
    Zwanger van een 2ling, gefeliciteerd!

De angst voor slecht nieuws herken ik helemaal, we zijn te vaak teleurgesteld:(
    Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie wondertjes over ongeveer 32 weken gezond in jullie armen zullen liggen!

19. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Linda, als ik een engeltje voor je had, zou ik hem op je schouder zetten om dag en nacht te passen op je twee kleine wondertjes in je buik. Ik hoop zo dat alles goed zal blijven gaan en je straks echt mag terug kijken op deze tijd met een glimlach door alle tranen heen.

20. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    meis, van harte gefeliciteerd met dit supernieuws. Ik ben super blij voor je.....het is jullie echt gegund.

Liefs Maaike

Deel Deze Pagina