Wauw!!!!!! Linda, wat bijzonder!!! Een tweeling, wat ontzettend gaaf! Het is jullie na al deze ellende, zo ontzettend gegund! Heb niet je hele topic terug gelezen, dus ben wel benieuwd hoe je je voelt. En wanneer moet je weer voor controle? Ga heel hard voor je duimen, dat alles goed blijft gaan!!!! Maar daar gaan we gewoon voor! Geniet van deze hele bijzondere tijd! Heel veel liefs,
Dank je Elin! Ben erg moe en regelmatig misselijk maar zonder overgeven, maar het interreseert me helemaal niks Maandag de 31e weer voor controle, we zijn heel positief maar ook blij als we de drie maanden achter de rug hebben straks!
hey meis, lekker aan het genieten van die 2 wondertjes in je buik? dikke knuf lisa, tot over een weekje, we gaan morgen naar italie. xxx.
ja gaat wel goed ben het alleen al weer zat en ik moet nog wel even ben nu al 3 weken deca aan het spuiten en heb pas 1 sept me eerste echo
Hoi meiden, Wilde even vertellen dat alles goed gaat, we leven nog steeds in een droomwereld, aan de ene kant gaan we helemaal los qua plannen maken en aan de andere kant durven we nog niks. Maandag de 2e echo, we tellen echt de dagen af, alles kwaaltjes geven een goed teken maar we hebben echt de bevestiging nodig, laat a.u.b. alles goed zijn. Ik denk heel veel aan jullie, we zijn ook erg met de afgelopen drie jaar bezig, steeds hebben we het weer over de behandelingen en al het verdriet. Het heeft ons echt veranderd. Als ik toch een wens zou kunnen doen en daarmee iedereen hier gelukkig kunnen maken... ik probeer het elke dag...
Spannend je tweede echo!! Komt vast goed Linda! Alles wijst er immers nog steeds op. Het engeltje waakt vast nog steeds over jouw twee wondertjes. dikke knuff
Hoi meiden, Wilde even melden dat alles goed was, het voelt nu ook echt echt. Ik zal niet té enthiosiast op de details ingaan maar we zijn uiteraard dolgelukkig. Gisteren nog erg nerveus, je bent zo gewend aan slecht nieuws. Ik denk heel veel aan jullie en ik hoop zo dat iedereen de komende maanden ook met goed nieuws komt. Ik merk ook op het forum dat 'gewone' zwangeren anders overkomen. Van elke misselijkheidsaanval wordt ik juist blij, ik denk toch echt ook dat zwangere-mmm meiden anders zijn. Lieverds nogmaals bedankt voor al jullie steun de afgelopen maanden, ik heb er zoveel aan gehad. Mijn vaste vriendinnetjes ga ik zeker blijven volgen!!! Liefs Linda
Hoi Linda, Supergaaf om te lezen dat je zwanger bent en dat alles goed was bij de echo! Ik heb je altijd zijdelings gevolgd via Zora d'r topic en ben heeeeel blij voor je! Liefs
Hey Linda, Wat fijn dat de tweede echo er goed uitzag! Kan mij goed voorstellen dat je er tegenop zag en geloof ook wel dat meiden uit de mmm een zwangerschap anders ervaren. Door alle ellende besef je des te meer, wat voor een wonder het is. Wanneer moet je weer voor controle? Meid, geniet ervan!
Je moet gewoon helemaal los gaan hier meis, het is jouw topic en dus mag je gerust enthousiast zijn hoor! Gefeliciteerd!!!!, met deze goede 2e echo en nu mag je echt wel vertrouwen hebben dat het goed komt dus genieten nu!!! Ik ga zeker jullie zwangerschap volgen met uiteindelijk 2 mooie en gezonde babytjes!!!!! Ik ben heel erg blij voor jullie dat alles goed gaat !!!! Kus Sabrien
Linda, van harte gefeliciteerd met weer een mooie echo! En natuurlijk mag je wel enthousiast zijn, dit is toch je eigen topic. Ik geloof ook wel dat zwangere mmm-meiden hier heel anders in staan. Wat zij als vervelend ervaren, zouden wij zo ontzettend graag willen. Ik hoop dat je er nu echt van kunt genieten en dat je een goede zwangerschap zult hebben met uiteindelijk 2 mooie babytjes! Liefs van mij!
Linda, wat een super nieuws dat je echo er goed uit zag. Geniet van je 2 wondertjes. Ik ga je zeker nog volgen op t topic. X
Hoi Linda, wat een super nieuws!!! Ik ben zo ontzettend blij voor je. Dan is het nu echt voor je om te gaan genieten hoor! Ik wens je nog vele misselijke dagen toe en allerlei andere kwaaltjes .
Wat super voor jullie! Gister dus alweer de 2e echo!!!! (heb niet eens opgelet Heb jij mij wel gezien? ) Geweldig zeg!!!! Ben echt heel blij voor jullie! Sowieso voor alle meiden in de mmm ben ik altijd echt heel blij als ze zwanger zijn!! Geniet ervan!!! Je blijft nu denk ik in t zhuis onder controle? Echt geweldig voor jullie!