Wie heeft hem nog meer gelezen? Ik lach me echt suf! Wat heerlijk herkenbaar. Gisteren in de trein keken mensen wel even raar op toen ik weer eens hardop aan het grinniken was. Wat vinden jullie er van? Gelukkig doe ik het zo slecht nog niet met onze meid LINDA. het opvoedboek - | Nieuw Amsterdam
Geen idee, ik kocht hem gisteren toen ik op de trein stond te wachten. Ik vond vooral de relativerende toon zo fijn! Eindelijk even normaal doen (oke, wel grappig/normaal, want ze dikken het volgens mij wel een beetje aan soms) over opvoeden.
Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. Hoe grappig het ook is, het stelt wel een aantal dingen aan de kaak. Volgens mij zijn veel discussies van deze pagina er wil in terug te vinden (gelukkig voor mij met de nodige korreltjes zout )
Oh lol.... Mijn iPad maakt van hihihi gigabit...... Ik zie het nu pas. Ja, mij ook. Er zaten voor mij wel eye openers tussen
Tot hoe lang is die te verkrijgen? Ben eind oktober nog in NL dus dan zou ik hem kunnen kopen ... ben wel nieuwsgierig!!