Wat zouden jullie doen? Fles 23 uur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Porsche, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi allemaal,

Wat zouden jullie doen :

Onze dochter heeft vooral in de avond veel last van kramp! Nu na de fles van 19.00 uur heeft ze 2.5 uur gehuild gemopperd .. Maar sinds 22.00 is ze in diepe slaap gevallen. En zou ze om 23.00 de volgende voeding moeten krijgen.

Laten slapen en zelf laten melden of gewoon geven?
    Gister heb ik tot 00.00 uur gewacht en heeft ze 45 min over de fles gedaan.... Gaap ;)

2. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben ook een soort gelijk probleem. In het begin hebben we haar maar laten slapen, maar sinds kort houden we ons toch meer aan de tijden, want anders zijn we geheel ritmeloos. Ik vind dat voor mijzelf en voor onze oudste erg onhandig. En daarbij hebben we het idee dat de jongste wel goed vaart op ritme..

Dus ja.. Probeer eens uit wat voor jullie werkt. Volg je gevoel.

Wij geven trouwens flessen met afgekoeld gekookt water en geven voor elke fles infacol. En we zijn nu a twee keer bij de osteopaat geweest. Wij hebben het idee dat het met de krampjes al een stuk beter gaat nu.

Succes!

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Thanks!

Ik ga dr ook zo de fles geven!
    Denk ook dat we anders ritmeloos worden!
    Hier ook voor de fles infacol :)

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Ik ben met een maand opgehouden met wakker maken voor de laatste fles. de eerste 2 weken sliep hij tot een uur of 5 en daarna tot 7 uur. Misschien lekker door laten slapen?

5. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn zoon nog nooit wakker gemaakt voor een voeding, en ik moet zeggen hij pakte vanzelf een ritme.

Met infacol zou ik ook uitkijken, er zit sinasappelextract in en daar kunnen ze maagzuur van krijgen en dus ook huilerig van zijn.. Het hoeven niet altijd krampjes te zijn, al is dat wel het meest voor de hand liggende.

Succes!! O ja mijn ventje was 3 dagen oud toen hij de nacht door sliep met als laatste 00.00u een fles. Ik liet hem altijd zelf komen, mits hij te weinig voeding zou krijgen natuurlijk.

Deel Deze Pagina