Goedemiddag In de wachtkamer van de verloskundige zag ik een vlaggetjeslijn hangen als geboortekaartje. Vind dit zo leuk dat ik bij thuiskomst gelijk ben gaan googelen maar kan het echt nergens vinden. Ook op de vlaggetjeslijn zelf kon ik niets vinden. Heeft iemand een idee waar ik deze kan bestellen? Alvast bedankt
ik heb van onze buren een vlaggetjes lijn als geboorte kaartjes gekregen, hun hebben het zelf gemaakt met de computer
ik heb het al eens gezien op een site, maar vraag me niet meer waar! Kijk eens op geboortedorp... mss dat het daar was? Succes met de zoektocht! En ja, als je wat handig bent met de computer, kan je het wel makkelijk zelf maken!
Deze vlaggetjeslijn was van vilt en niet van papier dus vermoed dat het wel uit een boek zal komen aangezien ze via de pc meestal van papier zullen zijn. Wie o wie heeft de gouden tip want zit nu in het hoofd......
pff sorry heb geen idee, zal het ze wel eens vragen als ik ze weer zie. maar volgens mij hebben ze gewoon tekst in word gedaan, karton in de printer en dan 3hoeken knippen ( hun hadden het wel zo dat het een dubbele3hoek was om zo maar te zeggen, dus een touwtje ertussen en dan dubbelvouwen en vastplakken ... hmm beetje vaag uitgelegd maar lukt niet beter sorry )
ik kwam net via google op deze site uit: Booem Geboortekaartjes, Geboorte slinger is dit wat je bedoelde?
geen iedee waar... weet wel dat je een vlaggen lijn met foto kan laten maken bij de kruitvat ofzo? mischien de mensen maar opbellen adres moet vast wel op het kaartje staan
Hoi allemaal, Bedankt voor het meedenken! Helaas heb ik DE tip er nog niet tussen zien staan want heb is een lintje met 4 vlaggetjes van vilt in de kleur blauw of roze met daarop een gedrukte tekst en dus niet van papier. Wie o wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt weer,