veel sterkte.. en ik hoop dat jullie nog ff van jullie mooie meisje mogen en kunnen genieten.. liefs miranda
selam jeetje, 2 baby's verliezen. Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten of wat ik zou denken. Heel veel strekte meid met alles. Hoop dat je kindje nog even bij mag mogen zijn.
Wat kan het leven toch vreselijk oneerlijk zijn. Waarom moet voor de tweede keer jullie wereld instorten. Ik wens jullie zo ongeloofelijk veel sterkte en kracht toe. Ik hoop voor jullie dat het een boze droom is en dat de werkelijkheid anders is en dat jullie dochter lekker bij jullie blijft. Liefs Mariska
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe... waarom gebeuren dit soort dingen toch! Hopelijk hebben jullie nog de tijd om van jullie kindje te mogen genieten voordat ze naar Milan* gaat. Heel veel liefs Manuela
wat vreselijk.. Zit hier met tranen in mijn ogen! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Liefs en een knuffel Kiss
nieuws van Linda: Ze is vanmorgen bevallen van een dochter. Ze heet Isa, is 1940 gram en 44 cm...helaas is ze na 15 minuten overleden. Linda is nu op weg naar huis...
Wat vreselijk zeg... Ik hoop dat ze van die 15 minuten echt hebben kunnen genieten. Wat ontzettend oneerlijk dit! Veel sterkte!
Ah dat meen je niet! Lieve Linda veel sterkte toegewenst! PS vind het wel errug bruut hoor, bevallen helaas overleden kindje en dan al naar huis pffff ik vind dat best wel schokkend eigenlijk... is er geen hulp voor deze mensen?
Ze zullen vast wel snel naar huis hebben gewild, ipv nog langer in dat ziekenhuis te blijven. Ik weet niet hoe het zit met nazorg in dit soort situaties, maar kan me zo voorstellen dat de familie wel op ze wacht thuis. Volgens mij kun je wel hulp krijgen als je dat aangeeft in het ziekenhuis.