Wat eigenlijk miljoenen minuten moeten zijn, zijn er enkel 15 geweest... Wat oneerlijk, en dat voor een tweede keer. Ik wens jullie heel veel sterkte in dit verdriet!
Lief meiske , te teer voor het leven je lichtje is niet uitgegaan maar uit ons zicht gedreven Linda en man ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie 2de engeltje
Ik wil jullie ongelooflijk veel sterkte wensen ! Geen woorden voor om te zeggen hoe erg het is dat dit mst gebeuren !
wat verschrikkelijk, ik zit hier gewoon te brullen, terwijl ik ze niet persoonlijk ken. verschrikkelijk dat iemand zoiets voor een tweede keer mee moet maken! het is niet eerlijk! heel veel sterkte !
Heel veel sterkte! Vind het zo vreselijk voor jullie! Zit hier met de tranen in de ogen! Ik weet zeker dat Isa nu veilig bij haar broertje is en dat zij samen over jullie zullen waken, zeker in deze moeilijke periode! Dikke knuffel
Jeetje wat erg zeg ik las het verhaal en zit zelf helemaal met tranen zo erg! En dan ook nog eens 2 keer achter elkaar hetzelfde meemaken! Ik wil lindapooh en haar mannetje heel erg veel sterkte en kracht wensen. Liefs
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isa. En dat ze nu op een ster samen met Milan op jullie neerkijkt. Gecondoleerd met jullie verlies.
veel sterkte met dit grote verlies. dat jullie dit tot 2maal toe moeten meemaken is echt verschrikkelijk heb er geen woorden voor en kan jullie dan ook alleenmaar veel sterkte en kracht toewensen om dit een plaatsje te kunnen geven.
Lindapooh en man, Wat vreselijk dat jullie dit moeten meemaken, twee keer zelfs. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe. Liefs Otje