Nee, ze zijn ook absoluut niks verplicht hoor. Maar ik krijg een beetje het idee dat sommige mensen ze nu in een soort van slachtofferhokje duwen. Maar in mijn ogen zijn er geen slachtoffers en ook geen daders in dit geval. Je kunt mensen niet op de vingers tikken dat ze lelijk tegen iemand doen, want dat is helaas hoe het werkt in de showbizz. Als je opeens heel dik bent of opeens 2 keer zo grote borsten hebt dan wordt er gespeculeerd. Overigens hoeft dat hele bekende nederlander gedoe voor mij helemaal niet zo nodig. Ik heb er weinig mee, maar hier heb ik wel een mening over
Tenzij je de waarheid vertelt?! Hoe weet jij dat nou? Misschien waren de opmerkingen wel erger geweest 'Wat een opgeblazen hoofd, zal vast van de hormonen komen. Soms moet je je maar erbij neerleggen dat het niet lukt'. Ik vind dit best een rare uitspraak. Alsof je altijd maar alles moet vertellen of anders niet moet klagen dat anderen gemene opmerkingen maken.
Zielig doen? Mens je weet half niet waar je over praat! Ze heeft verdorie door een hel moeten gaan om zwanger te worden. En omdat ze door half nederland afgekaffert werd, had ze dat moeten vertellen? Zo van, eigen schuld? Die hormonen doen nogal wat met je, als iedereen dat had geweten had je nog meer opmerkingen gehad! Naast bn'er zijn zij ook gewoon mens hoor, net als jij en ik. Hoe kortzichtig kan je zijn zeg!
Laat ik even ter verduidelijking zeggen dat ik niet vind dat ze er perse open over hadden moeten zijn. Dat is ieders eigen keuze en iedereen (ook een bner) heeft het recht daar zelf voor te kiezen. Ik ben alleen van mening dat er geen taboe op ligt zoals nu door velen gezegd wordt. En ik vind dat openheid achteraf makkelijker is dan openheid op het moment zelf. En tot slot dan nog... Ze wordt er in mijn ogen heus niet ineens sympathieker door of juist niet. Al is haar verhaal bijna exact de mijne...
Ben ik met je eens. Ik krijg ook de indruk een beetje dat ze zichzelf in een soort slachtoffer rol wil manoevreren. En wees dan gewoon eerlijk over je cosmetische ingrepen OF geef er geen commentaar op....maar ga niet de mensen proberen voor de gek te houden dat zo'n ingrijpende metamorfose van de mmm hormonen kan komen want dat is gewoon bullshit. Ik vind dat ook best een kwalijke zaak want daarmee boezem je mensen die nog aan het mmm traject moeten beginnen onnodig angst in. Verder misschien een prima meid, daar wil ik niet over oordelen. Maar dit stukje viel mij op en vind ik echt heel storend.
Wat een onzin, Nikki.. Hoezo een slachtofferrol? Omdat ze emotioneel wordt? Omdat ze vertelt wat mensen voor commentaar op haar hebben? Omdat ze vertelt welke dingen er naar haar hoofd geslingerd werden? Nou is ze eindelijk open over alles en dan is het dus nog niet goed. Houdt ze haar mond, is het niet goed. Vertelt ze hoe het zit, is het ook niet goed. Wat moet ze dan? En hoe weet jij nou of de veranderingen in haar uiterlijk wel of niet door de hormonen komen? Wie ben jij om daar over te oordelen? Een vriendin van mij was ook enorm opgeblazen in haar gezicht, alleen maar dankzij de hormonen. Echt niet iedereen reageert hetzelfde op hormonen en medicatie.
Hoe kan jij nou zeggen wat wel en niet bij haar door de hormonen is gekomen? Je hebt echt geen idee. Dit is bij iedereen zo anders. Op den duur was ik ook helemaal opgeblazen en dik geworden van hormonen. Misschien kwam het bij haar ook door de operatie aan haar eierstokken? Weet jij veel... Waarom zijn sommige mensen toch zo hard in hun oordeel.
Mijn gezicht was ook voller dankzij de hormonen. Net als de rest van mijn lijf overigens. Ben aangekomen door de hormonen, dus het kan wel. Het is ook nogal rommel wat je dagelijks 3 keer per dag in je lijf moet spuiten. En net zoals de hormonen bij een zwangerschap, reageert ieder lijf er weer anders op. Soms zijn vrouwen zwanger en dan zie je niks, soms zijn ze zwanger en zien ze er nog mooier uit dan voorheen en soms zijn ze zwanger en zie je het aan de bolle gezichten, vocht vasthoudende handen, vet haar, pukkels, rode gloed over het gezicht etc etc etc. Iedereen reageert er anders op. Ik vind dat Yolanthe nu echt prachtig zwanger is, een aangezien er niks meer over is van haar gezicht destijds, zal ze vast beroerd hebben gereageerd op die hormonen. Kiezen ze voor een vak waarbij ze door het slijk kunnen worden gehaald? Ja! Maakt dat alle k*topmerkingen rechtvaardig? Nee! Dat het überhaupt als normaal wordt gezien om zulke opmerkingen te kunnen krijgen als je 'beroemd' bent is al belachelijk natuurlijk. Dat zou de standaard niet moeten zijn. Ik vond het een leuk koppel en ze zagen er stralend uit op die bank.
Hey ik heb niks gezegd over een slachtoffer rol !! Bagatelliseren waar ze doorheen heeft gemoeten is wel het laatste wat ik wil. En suggereren dat ze wel pc heeft gehad vind ik ook onzin.
Ik bedoel haar verandering in uiterlijk t.o.v. een paar jaar geleden, toen ze er nog 'au naturel' uit zag (en 1000x mooier imho) en geen botox/fillers/gebit/lippen/neus en weet ik veel had laten doen. Dat 'opgeblazen' zijn begrijp ik.... heb zelf vijf jaar in de mmm gezeten. Maar wat ik hiervoor noemde komt dus echt niet van de hormonen, daar krijg je geen vier keer grotere lippen van. 😊
Maar ze heeft geen woord gezegt over cosmetische ingrepen. Bij RTL Late Night zag ze er zo beroerd uit omdat ze hormonen gebruikte. Dáár ging het om. En who cares of ze haar lippen heeft opgespoten? Ze is de enige niet hoor. Ik vind haar niet perse minder mooi dan vroeger. Als ik mezelf bekijk op fotos van tien, vijftien jaar geleden denk ik ook poeh. Ik weet nu hoe ik mij er op mijn best uit kan laten zien. Zij vast ook, en ze heeft er nu mensen voor. Ik vind dit zo'n gezeur. Als ze erachter geplakt had dat ze bij Schumacher geweest is, had je daar gezeur over gehoord. Als je bekend bent is het gewoon nooit goed.
Ik doelde op jouw uitspraak dat openheid achteraf makkelijker is dan op het moment zelf. Dat ben ik met je eens. Maar goed doet er verder niet toe, lijkt mij verder een lieve meid maar ze stijgt door dit interview niet bijzonder in mijn achting zoals je dat wel eens hebt bij sommige mensen. Ze is gewoon een normale lieve vrouw denk ik (in de schijnwerpers) die wat meer moeite heeft moeten doen om zwanger te raken, ben blij dat het gelukt is want het kindje krijgt lieve ouders lijkt mij! ☺️
Dat is dan misschien een misverstand omdat ik hier in het buitenland niet alles heb meegekregen. Ik begreep dat destijds de hele ophef was ontstaan toen ze bij Humberto Tan zat?
Ik vind niet dat ik kortzichtig ben. Ik weet dat ze door een hel is gegaan en ik vind dat ook echt enorm rot voor haar. Maar om nu te zeggen dat die papparazi verkeerd zijn geweest, dat vind ik ook te ver gaan. Zij doen ook alleen maar hun werk door te speculeren wat er aan de hand was. En hebben in dit geval wel de plank finaal misgeslagen. Maar ik vind het te ver gaan om nu opeens Yolanthe in een slachtoffer-rol te duwen en daarmee dus de mensen die iets negatiefs hebben gezegd in een dader-rol. Overigens van mij mag dat geroddel helemaal worden afgeschaft. Geen mens wordt daar beter van, dat blijkt nu ook wel weer...
Klopt. En daar begon Linda over en toen kwam het hoge woord eruit. Er is daarna niet gepraat over cosmetische ingrepen.
Iets negatiefs? Dat is een understatement. En natuurlijk zijn degene die iets gezegd hebben hier een dader in. Ze hebben het toch gezegd? Jij vind dat hun eigen schuld, dan ben je kortzichtig.
Ik zg niet dat het hun schuld is. In mijn ogen is er hier geen schuldige. Dit is gewoon hoe het helaas in de showbizz werkt. Dat gebeurt zo vaak. 9 van de 10 keer blijkt een verhaal heel anders in elkaar te zitten dan het in de bladen staat. Nu gaat het over MMM en dus raakt het jou heel erg en dat is logisch. Maar voor mij is dit niet anders dan alle andere speculaties die er worden gedaan over allerlei sterren. En dan kun je zeggen het is zielig voor ze, maar het hoort bij het beroep dat ze hebben gekozen. Als Yolanthe bij een bakker zou hebben gewerkt dan zouden mensen misschien wel hebben gedacht dat ze teveel van de taartjes had gesnoept, maar dan hadden ze dat niet op Twitter gezet, want dan was ze geen bekende Nederlander geweest. En echt, ik snap heus heel goed dat het niet leuk is als dit soort dingen zo breed uitgemeten worden. Dat het enorm pijnlijk is om zulke dingen te horen en je niet te kunnen / willen verdedigen. Maar voor hetzelfde geld was het wél plastische chirurgie die verkeerd was gegaan... Dan had je er geen kip meer over gehoord.