Leah en Maeve vind ik wel mooie namen, maar zou ik toch zelf niet zo gauw voor kiezen denk ik. De rest van de namen vind ik te apart/buitenlands klinken. Toch bedankt hoor!
Bedankt voor alle reacties al meiden! Leuk hoor! We zijn op zoek naar een naam met een beetje dezelfde 'uitstraling' als Eden; een pure, onschuldige naam, die tegelijkertijd wel rust/betrouwbaarheid uitstraalt (snappen jullie m nog) En niet zo lang (2 lettergrepen, 4/5 letters) en niet een hele aparte/buitenlands klinkende naam. Verder geen eisen hoor, kom maar op!
Lees nu jullie 'eisen' en ik snap wat je bedoeld. Alleen lastig om zo'n naam te vinden. Maar bv. Lieve of Liv, Jade, Mare ed vind ik aan de (meeste) eisen voldoen.
Vind Eden en Yara/Jara trouwens ook mooi staan. En kom net Lorijn tegen...weet nog niet wat ik er van vind... Wel 'mijn soort' naam in ieder geval, maar had hem nog nooit gehoord, dus moet er aan wennen, denk ik.
Jade en Mare heb ik net opgeschreven! Vind ik inderdaad erg mooi. namen die eindigen op een -e (maar dan als 'u' klank zeg maar) die klinken ook zo mooi/lief, daar hou ik wel van.
Ik kan niet zo goed kiezen maar ik geloof dat ik Lente / Lenthe toch mooier vind klinken dan Linde. Linde doet me iets teveel aan Linda denken. Wat vind je van.. Alizée Anemoon / Annemoon Anise Anthe April ('eepril') Aster Aurelia Aurora Bloem(e) Bloesem Blom(me) Caja / Caia / Kaia / Kaya Camee Camelia Camila / Kamila, Camilla / Kamilla Cari / Kari Ceder Cerise Dahlia / Dalia Danica / Danika Dawn Delphine Demi Dianthe Dille Dinte / Dinthe Eleïs Elora Estée Evanne Evanthe Faya Féline Filomijn Flore Gwen, Hazel Ianthe Imma, Imme Indy Inthe Ize Lelia, Lilia Liene Liv Maia Meie / Meije Mente Mone Ninthe / Ninte Robijn Robine Serre, Serra Sterre