Ik zou dan iets van Mare/ Mara kiezen. Lenthe klinkt leuk, maar meer als het seizoen en dan komt het kindje in het najaar.
Grappig, Linde en Lente staan bij mij ook heel hoog op mijn lijstje. Ik vind Lente net iets mooier van Lenthe.
Eden vind ik ook een hele mooie naam! Wij hebben Neva heel hoog op het lijstje staan. Misschien vind je dat mooi? Verder hebben wij Elin, Liva, Mea (zeg meejaa), Nim, Ise, Marin (klemtoon op -in), June, Ane, Esa, ... Succes!
Leuke naam heeft je dochter. Van deze 2 namen vind ik Linde het mooist. Andere suggesties: Elin Elise Félin Feline Feven Jolie Julin Laure (als op z'n Frans "Loor" of op z'n Nederlands "Laure", vind het allebei wel leuk) Lauren Livia Lowèn Macy Mare Mena Nine Noémi
Super mooie naam Eden! Eden en Sue Eden en Olivia (ws te lang ) Eden en Lise Eden en Jolie / Julie Eden en Laure Eden en Odeth Eden en Nina Eden en Robien of Robine Eden en Violet Eden en Zoé of Zoë Eden en Isobel Eden en Izzy Eden en Puck Eden en Stella Eden en Hazel Eden en Reza Eden en Sterre Eden en Isolde
Vind Linde mooier dan Lenthe. Of Eden en Mila Eden en Nina Eden en Sara Eden en Lynn Eden en Juna Eden en Febe
Ik vind het beide heel mooie namen. Om in hetzelfde straatje te blijven vind ik Mare en Jade ook mooi. Alleen... De combinatie met Eden en de -e klank op het einde van de namen maakt het misschien dat het ritmisch niet zo lekker klinkt? Eden en Laura Eden en Vera Eden en Jasmijn Eden en Roos Eden en Anouk Eden en Berber Eden en Evelien Eden en Abi Eden en Floor Eden en Isa
al heel wat reacties zie ik alweer, leuk! Kijk er later allemaal even naar, hier een rare dag gehad, schoonmoeder plotseling met een hartinfarct opgenomen in het ziekenhuis en blijkt behoorlijk ernstig te zijn, krijgt een bypass operatie, dus even heftig allemaal.
Zef zou ik voor een Engelse naam van bij Eden. Als je voor Lenthe gaat zou ik het als Lente schrijven. Niet omdat ik het mooier vind maar omdat je anders later altijd je naam moet verbeteren als mensen het schrijven. Ik denk dat iedereen het automatisch zonder h zal schrijven.
Lenthe ? Zomer ? Herst ? Winter ? Haha mee sorry vind dat echt niks zulke naam ... Dan beter Yenthe of Yinthe .....
Dan zou ik voor Linde gaan. Of eventueel Yenthe. Maar Lenthe vind ik drie keer niets zoals iets boven mij ook aangegeven werd. Zomer, herfst, lenthe en winter
Ik vind Linde een mooie naam. Lenthe is niet mijn smaak. Linde vind ik ook mooi bij Eden. Wel grappig: wij hebben onze babykamer destijds in twee tinten groen geschilderd. Lentegroen en lindegroen. Die namen hadden dus ook wel bij ons gepast Sterkte met je schoonmoeder. Hopelijk komt ze er goed uit.
Misschien paar ideetjes: - Lauryn (Laurin) - Lauren - Nola - Evy - Merlen/Merle - Maren/Mare - Robin - Ninthe - Romee
Ik zou voor Linde gaan. Mooie naam. Zelf had ik voor een meisje de volgende in gedachten: Judith Diane Marion Elena