IK ken een heel lief jongetje en die heet Tarin nanouk vind ik ook mooi of yinte, yinthe weet niet precies de schrijfwijze veel succes
Ik weet dat Linden een jongensnaam is en ik vind het wel een leuke naam, maar toch denk ik dat een jongen zelf niet zo blij zou zijn als hij zo heette. Ik vind het toch meer een meisjesachtige klank eerlijk gezegd.
Ik deel de mening van andere dames hier. je wou een naam dat begint met Ph. Wat denk je van Phillip (en Sophia) Allebei klassieke Engelse namen..
Spreek je het uit als Lienden of Linden? Ben er niet heel dol op. Kinderplagerijtjes: Linden moet winden... Linden kan niks vinden... Vind Lucas, Lennart, Levi, Lars wel leuk. Lincoln etc zou ik niet doen tenzij je een politiek statement wel maken. Wat denk je van een F-naam waar je een Ph-naam van maakt? Als we toch apart bezig zijn? Phloris, Pherran, Pheike... Laat je nog weten wat het is geworden?
Ik vind Linden ook iets teveel iets vrouwelijks hebben. Dan zou Lindon mijn voorkeur hebben, maar ben ik ook niet echt weg van hoor... Linnar daarentegen vind ik echt een leuke naam! Zowel stoer als lief. Geeft bij mij een scandinavische associatie, ik zie dus ook echt een blond jochie met blauwe ogen voor me
Ook ik heb nog nooit van Linden gehoord voor een jongetje, ik weet dat in Amerika de naam voor meisjes af en toe wordt gebruikt. Dat gezegd, als jullie na het in overweging nemen van o.a. de reacties hier op het forum de naam nog even mooi vinden voor een jongen als ervoor dan zou ik niks me laten tegenhouden. Andere mensen wennen vanzelf wel aan het idee als de kleine eenmaal geboren is De naam zelf is niet helemaal mijn smaak zowel voor een meisje als voor een jongen. Mag ik een suggestie doen? Voor een jongen zou ik (lijkt er een beetje op) Landon of Leander wel leuk vinden. Mijn eigen voorkeur zou Leander zijn, maar in jouw geval denk ik dat misschien Landon eventueel nog een optie zou kunnen zijn? Het klinkt net even anders, maar toch best op elkaar Succes ermee!