Doorverwijzing vragen of niet 'nodig'?

Discussie in 'De lounge' gestart door natjes, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Graag jullie advies of jullie actie zouden ondernemen of niet.

Allereerst: ik wil niet zwanger worden en we doen het veilig met condoom en ik gebruik geen anticonceptie (kan ik niet tegen ;)):D

Al jaren heb ik een cyclus van rond de 34-36 dagen. Dit was voor de kids en na de kids zo.

Nu heb ik al een drietal cyclussen gehad achter elkaar van maar 21 dagen. Als ik dan ongesteld word (1x in de drie weken dus) ben ik het ontzettend erg. Een superplus tampon redt het niet langer dan 1,5 a 2 uur.

Hiervoor heb ik het nog nooit zo gehad.

Is dit een 'reden' om actie te ondernemen? Heb er geen last van, het is echter wel zwaar vervelend. Wil niet overkomen als een zeur namelijk. :)

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Je bent geen zeur.. Zou zeker eens met een arts praten over mogelijkheden, als je niet tegen de pil kunt om je ongi te regelen.. :) succes

3. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier had ik eerst geen cyclus maar sinds de scheiding en de stress ben ik dus 23 kilo afgevallen en komt alles weer op gang...
    heb nu een spiraaltje en moet zeggen werkt als een tierelier...

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.660
    1.419
    113
    Ik zou zeker eens met je huisarts overleggen hoe het komt en wat je er aan kunt doen, want als je echt zoveel bloed verliest elke 3 weken is er natuurlijk ook de kans dat je hb te laag wordt, dus zeker even overleggen en dan hoor je van de ha wel of hij het wijs vind om door te verwijzen

Deel Deze Pagina