Lindsay Lohan gaat dood...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MissT, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik vind het hoe dan ook verschrikkelijk hoor.....longontsteking of niet!

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

uiteraard .. ik ook ...

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    sorry, maar ik denk dan "wat een roep om media-aandacht". Zit je carriere even in de slop, dan meldt je prematuur dat je verwacht binnenkort te overlijden... zonder aanwijzingen dat het ook echt staat te gebeuren. Heel disrespectvol voor mensen die wél zeker weten dat ze binnenkort dood gaan, en dan niet door hun eigen stomme gedrag.
    Ik moet eerlijk zeggen dat dat soort meisjes/crisisgevallen me echt beginnen te vervelen. Ik hoop maar dat ik niet over 10 jaar met een pre-puber zit die tegen dit soort idiote grietjes opkijkt!

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik vind het niet zo zielig...ik bedoel mensen die ziek zijn en uitbehandeld zijn dat is erg. Maar van die "sterren" die zich zelf de vernieling in helpen en dan de media de schuld geven...tja weet niet wat ik daar van moet denken. Er zijn ook genoeg sterren die dat niet doen. Dus ligt het aan de media of aan de persoon....

Zusje van een vriendinnetje heeft anorexia en ja dat vind ik zielig maar bij haar kunnen we de media toch ook niet de schuld geven...

5. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Tegenwoordig geven ze over het algemeen de media wel de schuld hoor van anorexia, beroemd of niet;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik weet niet wat ik schokkender vind... Het feit dat het Lindsay zo slecht vergaat of dat de media de 'in memoriam' spullen al heeft klaarliggen... Stelletje lijkenpikkers en totaal respectloos!

Ik hoop dat ze op tijd hulp krijgt en aanneemt.

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

pfff, nou inderdaad! ;)

8. adi

adi Niet meer actief

Dit is wat ook als eerste bij mij opkwam!
    Wat een artikel zeg! Gaat het voortaan zo in de media-oorlog?
    'We gaan bij voorbaat roepen dat iemand doodgaat, stel dat het ook nog gebeurd kan niemand ons vóór zijn met de primeur'

Echt om van te kotsen

Deel Deze Pagina