hoi hier een verdrietig meisje mijn vriend en ik lagen net in bed en waren wat aan het vrijen tot hij opeens riep je hebt bloed. Toen ik vervolgens een papiertje pakte om af te deppen zag ik tot mijn schrik dat het best veel was. ik stond op en op mijn bed lag zelfs een heeeel klein soort stolseltje. nu een uurtje verder nog steeds helder rood bloedverlies. help me alsjeblieft wat moet ik nu doen kan ik de verloskundige wel bellen? ik weet niet wat ik moet doen ben heel bang dat het mis kan zijn
Hoi wondertje, Bij bloedverlies ALTIJD verloskundige bellen! Dit bloedverlies kan goed komen door de gemeenschap maar kan ook komen omdat de placenta laag ligt. BELLEN! Laat je weten hoe het gaat?! Groetjes Imke
Ondertussen is het 4 uur geleden en heb ik nu niet meer heel veel bloedverlies. als ik naar het toilet geweest ben zit er minimaal iets op het papiertje. Ik denk dat ik dan nu wel kan wachten tot morgen om de verloskundige te bellen. denk je ook niet?
Hoi Wondertje, waarschijnlijk komt het zoals Imke al schreef van de geslachtsgemeenschap en dat kan echt geen kwaad. Het is een geknapt vaatje waar je druppels (en inderdaad zelfs een stolseltje) bloedverlies van kunt hebben. Het wordt inderdaad minder, maar je kunt nog wel een paar dagen druppeltjes bruin bloed verliezen. Ook niet erg. Maar inderdaad; als je zo ongerust bent als vanochtend kun je beter direct de vk even bellen, die kan je dan net als wij geruststellen en als het toch niet helemaal goed klinkt, even bij je kijken. Dus als het goed voelt, bel je morgen of niet meer, maar bij twijfel altijd meteen je eigen vk bellen! Groetjes Brigitte
heel lief van jullie dat jullie gelijk gereageerd hebben vanmorgen was er echt paniek in huis voor mijn gevoel was het ook zo veel. maar nu het gestopt is en ik het kindje ook heb voelen bewegen ben ik er wat geruster er onder. toch denk ik dat ik voor de zekerheid inderdaad even bel morgen. maar jullie reactie heeft me erg veel goed gedaan en ook mijn vriend! heel erg bedankt!
hallo dames, ik heb gelijk maandag mijn eigen verloskundige gebeld en na de vraag of ik gemeenschap had gehad stelde ze mij gerust dat het dus alleen daarmee te maken kon hebben mede omdat het ook al was opgehouden. nogmaals erg bedankt voor jullie reactie en ik denk dat we in het vervolg maar wat minder gemeenschap moeten hebben want ik raakte toch wel erg in paniek zondag