Bloedverlies door vrijen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Miemi, Jan 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miemi

Miemi Lid

Dec 9, 2007
    78
    0
    0
    Vanochtend na het vrijen had ik helderrood bloedverlies. Ik ga ervan uit dat er een adertje in mijn baarmoedermond is gesprongen, had nl. gelezen dat dat makkelijk kan na het vrijen. Wil even aanzien of het nu echt over is dus nog niet de verloskundige bellen, maar vind het toch een beetje eng.

Wie heeft dit nog meer gehad?

2. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja, alles is beter doorbloedt en gevoeliger. Als je nu wat vloeit en het houdt ook weer snel op, dan is dat het. Als je het niet vertrouwt, dan moet je natuurlijk gewoon bellen met je vk.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, trouwens :)

3. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja hoor, dat heb ik ook gehad, ik belde gelijk de vk om te vragen hoe en wat die al snel achter 'de oorzaak' (;)) was. Dus in princip niks om te druk over te maken, maar als het je gerust stelt zou ik sowieso de VK bellen, daar is ze voor!

4. JayDaBabyGurl

Jan 3, 2008
    53
    0
    0
    NailTech
    U.S.A
    Yup...ik ken t...
    Dit is men 3e zwangerschap en het is totaal heeel anders dan de eerste 2...
    Ook ik heb bij of na het vrijen bloedverlies...Ik gelijk de verloskundige vragen en enigste wat ze zei tegen mij was van dat het misschien door een onsteking kan komen of een adertje is gesprongen. En dat ik niet mag vrijen totdat het gestopt is en geen tampons...
    Ze weten het nog niet zeker bij mij en dat is balen... :(
    Ik denk toch dat je ff de verloskundige moet bellen. :idea:

Liefs JayDa

5. Niet meer actief

Had ik ook eens, is idd een adertje die knapt, zeiden ze bij mij tenminste ;)

6. Miemi

Miemi Lid

Dec 9, 2007
    78
    0
    0
    Beste allemaal,

Ik heb gedurende een paar uur nog wat (minimaal) bloedverlies gehad. 's Avonds werd het bruinverlies. Dat is nu zo goed als voorbij.

Heb uiteindelijk de vk niet meer gebeld. Mijn intuitie zei dat het wel goed zat en jullie berichten stelden mij ook wel gerust. Volgens mij was er echt gewoon een adertje geknapt.

Bedankt iig voor jullie reacties!

Share This Page