Ik ben op dit moment 33 weken zwanger van ons 2de kindje. Nu heb ik sinds vrijdag heel erg hoofdpijn boven mijn rechteroog. Ik dacht eerst dat de bevalling zou beginnen afgelopen vrijdag omdat ik ineens heel erg misselijk was, krampen bij vlagen en extreem harde buiken. Dit is in de loop van de dag weer afgezakt alleen heb ik nog steeds heel erg last van hoofdpijn. Dit heb ik nog nooit gehad tijdens mijn zwangerschap. Moet ik mij ook zorgen gaan maken nu??? Ik hoef pas a.s donderdag weer naar de gynageloog toe voor controle
Hoi, Het is slim om de gyn eerder te bellen als je klachten blijft houden. Ik weet niet hoe je bloeddruk verloop is en of er verder risico factoren zijn. Groeten Evelien
IK heb gistermorgen mijn bloeddruk laten meten deze was 134/81 Ik heb nog steeds met vlagen heel erg hoofdpijn en krampen in de buik. Moet nog 8 weken, maar heb overdag steeds vaker last van harde buiken. Gynageloog had aangegeven dat ik het rustiger aan moest gaan doen, inmiddels doe ik weinig tot niks meer maar hou die regelmatige harde buiken. A.s donderdag moet ik weer naar de gynageloog toe, kan ik zo lang wachten met mijn klachten?? Of moet ik mij zorgen gaan maken?
Hoi, Als je je niet goed voelt en het niet vertrouwd moet je zeker eerder bellen. Je bloeddruk was goed, maar ook niet heel laag. Ik kan niet zeggen of hij nog steeds goed is. Je kan altijd bellen om te overleggen he, naar de verloskamers. Groeten Evelien