Na een hele dag zitten twijfelen of ik een topic zou maken, doe ik het toch maar. Ik moet het gewoon ff kwijt!! En van de andere kant wil ik ook weer geen hoopvolle muts zijn haha! Ik vind het deze ronde zo spannend! Deze dagen... duren zo vreselijk lang!!!! Ik heb een paar gekke dingen de afgelopen dagen zoals: Echt woedend worden (en meteen conclusies trekken) over iets wat helemaal niet hoeft (nog niet althans) Ik reageer ook meteen fel. Bijna de hele dag voel ik mijn schaambotje al een paar dagen. Boobies doen zeer vanuit de zijkanten. Dus geen steken zoals anders voor nod Ik ben de hele dag nat en voel geregeld wat "lopen" daar beneden Hongerrr! En een vreemde soort van weeïgheid Kan maar niet in slaap komen al 2 avonden niet. Sommige dingen herken ik echt van mijn eerste zwangerschap. Zoals het woedend worden/ fel reageren... Dit was ook écht iets waarvan ik weet dat ik het toen al irritant vond. Ik weet dat het ook niet rationeel is maar toch kan ik me moeilijk bedwingen... Nu komt morgen de postbode met testen. Maar ik moet wachten tot ik ben afgewerkt en het liefst nog een paar dagen langer Vanmorgen vond ik nog een action test. Deze liet binnen een paar minuten een streepje zien. Maar ik heb een camera uit jaar 0 dus ik krijg het streepje niet te pakken. Terwijl ik hem met het blote oog gewoon zie. En de ellende is mijn temp. Die is bijna op het dieptepunt... Ik durf morgenvroeg ook niet te tempen. ALS het al nodig is en niet voor die tijd ongi word. Wat ik met dit lange verhaal wil bereiken weet ik niet, maar ik ben het iig wél kwijt haha Thanx voor het lezen!
Vervelend he, wachten... ik ken het gevoel.. Ik ga woensdag testen.. K herken dat velle, & snel boos worden .. vriendlief zij ook al, jij moet wel zwanger zijn kan niet anders haha. Ben benieuwd naar je testje morgen! ! Action heeft dacht ik veel hcg nodig, dus zal voor je duimen! !! Dat je maar een mooie test in je handen hbt morgen! Liefs
heerlijk zo lekker van je af kunnen schrijven he voor mensen zoals mij heel fijn om te lezen en herkenbaar. elk symptoom maakt vraagtekens en geeft hoop maar tegelijkertijd zoveel angst.. Hopelijk heb je snel een positieve uitslag en kun je het van de daken gaan schreeuwen!!
Als het goed is krijg ik morgen mijn bestelling van Z&K binnen. Deze zijn wel heel gevoelig Nu maar hopen dat mijn temp weer omhoog gaat! Want dat geef weer wat extra hoop haha! Ik wil dus eigenlijk al naar bed, maar het is nog zo vroeg. Straks lig ik weer 2 uur wakker zoals gisteravond... Ik lees ook vaak bij anderen als het over symptomen gaat... maar nooit echt iets vergelijkbaars. Natuurlijk is elk lichaam anders. Ik hoop het zo! Na 16 ronde's (nu in ronde 17) mag het wel eens
Z&K bedoel je de site van zwanger en kids? welke testen heb je besteld. ZWANGERSCHAPSTESTEN » 10 uiterst gevoelige zwangerschapstest cassette??? Zijn die goed, wil ik ook wel bestellen, is ook wel relatief goedkoop..
Ik heb van die dipsticks besteld. Zonder plastic omhulsel... nog goedkoper dus Mocht ik een mooie positest hebben dan haal ik nog van de kruidvat om uiteindelijk te bewaren. Ik had ze zaterdag besteld en dacht ze vandaag dus binnen te hebben. Maar ik was even vergeten dat de post op maandag niet komt
Nu kom ik ff in jouw topic buurten Spannend hoor Cyntje! Hoop zo op een streepje voor je. Ikzelf weet nog steeds niets na mijn 'indrogers' van afgelopen week... Nog steeds geen menstruatie te bekennen en mijn temperatuur gaat op en neer. Moet morgenochtend weg maar kom gauw even kijken of je hebt durven testen. Succes.
Haha thanks, ga ik ook ff bestellen, is best goedkoop zag ik gisteravond. Scheelt toch weer. Haha ja dat heb ik ook weleens moet ik zeggen.. Met maar heel spannend cyntje78. Wat denk je zelf?
herken wel een aantal dingen hoor! ook het slecht slapen, Een streepje op de action test? wow spannend zeg als het streepje roze is heb ik hele goede hoop ik ga hard voor je duimen dat als je testten binnen zijn dat je positief test meid
Nou, helaas negatief.... ik had 4 uur niets gedronken van tevoren. Mijn temp is vanmorgen wel weer iets omhoog gegaan. En mijn boobies zijn gevoelig/pijnlijk. Normaal heb ik dat alleen in vlagen een dag of wat. Maar nu continu. Vanmiddag op de fiets een hele pijnlijke steek ik mijn baarmoeder. Ik weet het niet hoor.... zucht... ik was zo hoopvol toen ik vanmiddag naar huis fietste. Ik heb nog 9 testen dus zal morgenvroeg wel weer een test wagen want ik ben nu vrij t/m vrijdag. Tijd te over dus haha! Achja, we lachen er maar mee, toch?
Pijnlijke borsten, zoals jij beschrijft herken ik van mijn zwangerschap. Misschien is de steek van een innestelling geweest en test je later positief.... spannend