Linea Nigra & meer haartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kayke, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Ik heb gisteren ontdekt dat ik een lichtbruine streep heb.
    Het loopt wel niet van mijn navel naar beneden, maar van beneden naar m'n navel (dus de streep is nog niet toegekomen aan m'n navel).
    En ik ben nog maar 9,5 week. Is dat mogelijk zo vroeg??

Verder zie ik dat ik meer kleine haartjes op mijn buik aan het krijgen heb. Wie nog?

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    o ja zeker is dat mogelijk!!!!!!!!!!!!!!!

die streep kreeg ik bij de andere 2 pas heel licht op het einde maar haar tsja daar heb ik nu ook last van (ben bijna 9 weken)

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ja hoor, dat is heel goed mogelijk! Ik kreeg al een hele lichte streep toen ik 6 weken zwanger was. En heb ook sinds dat ik zwanger ben wat donkere haartjes op m'n buik zitten :(

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik had het bij mijn eerste zwangerschap vanaf een week of 12, en nu niet (eerste was een jongetje, dit een meisje).

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik had het bij mijn eerste ook al vroeg(voor de 12 weken) en dat was een jongetje en bij mijn dochter pas na de 20 weken en dan maar een halve.
    Duurde trouwens ook een eeuwigheid voor ze weg waren;)

6. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    over haartjes op je buik gesproken ik heb er ook last van.

7. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ja haartjes heb ik er ook wel meer van gekregen , de streep heb ik (nog) niet. Vooral rond mijn navel veel meer donkere haartjes nu.

8. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Met de winter hier nu natuurlijk een bleke buik en dan die haartjes. Van aan m'n borstbeen tot aan m'n lies :p Gelukkig niet zo heeel donker!

9. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Ja, die haartjes heb ik ook :( ook meer haartjes op m'n gezicht en hals (gelukkig geen donkere kleur). Niet leuk...

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik kan me blijven scheren!! bikinilijn, oksels en benen.. en idd op mn buk meer dondere haartjes.. ik wijd het aan te veel mannelijke hormonen omdat ik zwanger ben van n kleine knul.. geen idee of dat kan ;)

11. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Hihi, dat zei mijn moeder ook al! Wij weten niet of we een jongen of een meisje krijgen (willen we nog niet weten)...

De linea negra heb ik trouwens niet...

12. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Hier hetzelfde. Wel weer een paar charmante donkere haartjes daar.

13. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Haartjes niet zo last van. Wel kreeg ik die streep ook al rond de 12wkn zwangerschap...

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier had het ook (haartjes en streep) toen ik juist zwanger was van mn dochter, van mn zoontje en nu bij deze jongensbaby helemaal niet.

15. Linana

Linana Niet meer actief

Hier ook zwanger van een knul, maar minder last van benen etc scheren. Juist minder vaak!

Wel haartjes gekregen op mijn buik, maar die trekken na de zwangerschap weg volgens de vk.
    Ook een linea nigra is zichtbaar bij mij, eerst alleen onder de navel, nu ook erboven :p
    Heb er niet zoveel problemen mee, ook de haartjes niet.... het trekt allemaal weer weg en het schijnt er een beetje bij te horen :D

16. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Hier is het te zien in welk licht ik sta. Ene keer lijken ze donker, andere keer licht. En als ik douch, lijken ze recht te staan!

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hahaha okeej het zegt dus niets over of je zwanger bent van een jongen.. vriendin van me had het dus ook dat ze zich veel meer moest scheren..

18. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik moet mijn benen nu ook minder vaak epileren en zo ook groeit het in bikini en oksel minder hard dan anders. En hier ook een jongen in de buik dus weet niet of dat ermee te maken heeft. Haartjes rond de navel lijken nu wel ook weer wat minder te worden dan de afgelopen maanden is geweest.

19. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Zwanger van een knul en geen lijn, maar wel die haartjes... Heel irritant want ik vind het zelf een raar gevoel op mn onderbuik, en ziet er vast niet charmant uit. ;)

20. draakje24

draakje24 Actief lid

31 dec 2011
    399
    0
    16
    Hier ook soort dons haartjes op buik en borsten!

Op me buik iets donkerder als de rest maar je kan wel goed zien!

wat het word.........nog geen idee

me gevoel zegt al van dag 1 een jongen
    En de NUB ook

Deel Deze Pagina