weet iemand dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door belgischemama, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    woensdag bij inwendig onderzoek voelde de gyne het hoofdje al zitten, nu is mijn vraag is de baby dan al helemaal ingedaald of kan het nog lager? ik heb sinds gistere pijn in mijn schaambeen/bekken, en sinds vanmorgen voel ik de kleine precies zo naar ondere wroeten en heb ik scherpe stekende pijn in mijn vagina en veel vocht verlies.

2. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    zoveel bekeken maar niemand?

3. misa

misa Niet meer actief

Ik denk dat de kleine dan bezig is met indalen. daar kun je die pijn zeker van hebben.

4. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    dank u, dus het hoofdje voelen zitten wil nog niet betekenen dat het gans in gedaald is?

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.294
    113
    Centrum België
    Hey hey,

het kan nog steeds dieper :)

Half december (35w) kon de gyn bij mij ook het hoofdje perfect voelen, maar geen ontsluiting en ze kon nog een duidelijke echo nemen om grootte te schatten.
    Vorige dinsdag (nadat ik ook al een paar dagen pijnlijke steken had), zat de baby nóg dieper: echo was niets meer op te zien en had 3cm ontsluiting.
    Bij elke scheut die ik nu voel verwacht ik een golf vruchtwater, maar voorlopig nog niets (hoeft ook niet hoor):D

6. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Nee dat wil inderdaad niks zeggen, de gyn kon bij mij het hoofdje ook voelen maar ze is pas tijdens de bevalling echt ingedaald.

Deel Deze Pagina