Wil zo'n lijn iets zeggen over het geslacht?? Ik ben zwanger van een meid. Ik heb een lijn onder en boven de navel. Haartjes nu alleen onder de navel. Wat mij wel opviel is dat het langer duurt (na het scheren) voordat de haren op de rest van mijn lijf terug komt.
geloof bij jongens dat je snellere haargroei krijg op meerdere plekken tsja hormonen! En bij meisjes duurt het veel langer of dat werkelijk zo is!!!
Ik had hem al met 4 weken, bijzonder zo vroeg, maar wel mogelijk Ik heb hem overigens zowel onder mijn borsten als onder mijn navel (doorlopend).
Hier pas na 25 weken de streep en alleen onder mijn navel naar beneden toe. En was zwanger van een knulletje.
Streep heb ik niet (nog niet) of dat komt geen idee Die haartjes vallen sinds kleine 2 wkn wel goed op! blonde lange haartjes...... ach hoort erbij zullen we maar zeggen!
Ik weet niet meer wanneer ik die streep heb gekregen maar ik heb 'm ook, zowel onder als boven m'n navel. En ik heb me toch een harige buik! Gelukkig merendeel blonde dons haren Wat wel raar is is dat het haar op m'n benen nou net niet meer lijkt te groeien...
Vanaf week 13 de streep, de verloskundige zag m ineens. Ook de haartjes waren al snel donkerder op mn buik.
Hier worden de haartjes ook donkerder. Zowel boven als onder de navel Lijkt wel of het in een vorm van een streep is echt raar
Hier nog steeds geen streeep, maar die had ik de vorige keer ook pas na de bevalling... Deze keer heb ik minder haartjes op m'n buik, en ook groeien de haren op m'n benen minder snel op mijn benen en zijn ze zachter. PS: we weten niet wat het zal worden! Maar obv mijn benen denk ik opnieuw een meisje
die streep had ik bij mijn zoontjes ook, maar volgens mij pas vanaf een week of 20, wel had ik al snel de 'extra' haartjes rond mijn navel. nu ook al wel een paar weken de haartjes, maar nog niet de streep, ben benieuwd of hij weer komt, ik vond het wel mooi. ook bleef hij bij mij tot ongeveer 10-11 maanden na de geboorte zitten, en dat vond ik mooi, weet niet waarom, en het klinkt mssn wat gek, nu ik het zo opschrijf hihi
Hier bij mn eerste zwangerschap ook al met 12 weken een vrij donkere lijn. Nu nog steeds helemaal niks..overigens wel wat meer haartjes