toiletspullen pyama babykleding schone kleding eventueel een fles als je flesvoeding gaat geven ( geloof dat ze in het ziekenhuis ook wel flessen hebben) ondergoed
Dit heb ik op mijn lijstje staan - 1 of 2 schone shirts om in te bevallen - schone kleren voor na de bevalling (makkelijke kleding) - toiletspullen - slippers/pantoffels - kleertjes voor baby (1e pakje) (eventueel meer als je langer moet blijven) - omslagdoek - fototoestel + extra batterijen - telefoon + lader - badjas - tijschrijften/puzzelboekje - druivensuiker/dextro/liga o.i.d. - ponsplaatje ziekenhuis - verzekeringsplaatje - controlekaart van verloskundige - telefoonnummer van de drukker (geboortekaartjes) - tefeloonlijst (de fam+vrienden) - maxi-cosi + voetenzak - Eventueel jasje vestje baby - Eventueel wat eten voor partner - Speentje - Kleingeld
kleding om in te bevallen 2 pyama's slippers gevulde toilettas onderbroeken 3 stuks gebreien sokken voor tijdens bevalling schone kleding om in naar huis te gaan geboorteplan maxicosi 3 setjes kleding incl rompers en mutsjes en sokjes.. dekentje/omslagdoek voor maxicosi vestje dextro verpakte ontbijtkoek en sultana flesje appelsap voor mijn man kleingeld camera's trouwboekje ziekenhuispapieren to-do-list voor mijn man