Vraag me af na hoeveel rondes jullie zwanger raakten en hoe? Ik bedoel dus spontaan, via IUI, via IVF of via ICSI! Zonder donor of met donor! (zaad- of eiceldonor) Zitten dus zelf momenteel in ronde 23. Hebben 4 mislukte IUI's en 1 mislukte ICSI achter de rug en helaas nog steeds niet zwanger! Start CD2 met ICSI poging nummer 2! Ben benieuwd! Liefs Marjo
hoi marjo, bij mij spontaan. de 1e keer 4e ronde helaas miskraam. daarna 5e ronde en gaat nu erg goed. ik hoop voor je dat het bij jou ook snel gaat lukken. liefs chantal.
Hey muuske 64 en alle andere dames uiteraard. Ik wens jullie allen heel veel succes toe en hoop dat het geluk snel aan je zijde mag staan! Ik ben ook in afwachting van het resultaat van mijn derde IUI,morgen is mijn NOD. Ik kan me best voorstellen dat het heel zwaar is voor jou muuske64! Ik werd al gek na de teleurstelling van de tweede poging. Ik heb me dan ook voorgenomen me deze maand er niet echt op te fixeren en tot vandaag is dat gelukt. Begin nu helaas weer zenuwkes te krijgen. Maar that's nature! In ieder geval nogmaals aan iedereen heel veel succes toegewenst en hou de moed erin! Groetjes A
Hoi Muuske, Er was al een poll over hoe snel zwanger na stoppen met de pil. Dan heb je vast een idee... Hier is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=38005
In ronde 6 (na mk daarvoor die was ook in ronde 6) En met ovulatietesten, voor de 1e keer gebruikt deze maand!
hoi muuske: ik ben van onze eerste na 6 maanden zwanger geraakt en van een tweede na 33 maanden nog niet zwanger helaas maar ik hoop dat ik je snel antwoord kan geven wanneer wel succes meid
Met clomid en Pregnyl, +/- ronde 30. Helaas een miskraam gehadna 11 weken, nu maar hopen dat de volgende keer maar minder lang op zich laat wachten.