Hoi allemaal! Ik zit net op de bank achter de laptop en word ineens heel naar; m'n handen begonnen te trillen en ineens kreeg ik een heel gesuis in m'n hoofd.. Kan even niet bedenken hoe ik het uit kan leggen.. Wat kan dit zijn?
heb je gegeten, gedronken, iets van suiker gegeten? tijd daarvoor iets gedaan met veel bukken of iets? het kan van alles zijn...
Dat gebeurd hier altijd voordat ik ga flauwvallen. (Zo voel ik het aankomen) Misschien te weinig gegeten? ijzer te laag oid?
Hoi meiden. Ik heb net gegeten, dus daar kan het niet aan liggen. Ben we érg moe en ook ongesteld, of het hier ook mee te maken heeft?
Ben je misschien van het koude weer buiten binnen gestapt in een lekker warm huis? Dan kan het dat het even teveel verschil was voor je lijf. Dat het een schok kreeg van de te grote overgang. Met ongesteld zijn kan het ook te maken hebben, dan stopt je lijf zoveel energie in dat, dat de rest op minder werkt. Misschien lekker kop thee met suiker? Krijg je wat energie? Anders zou ik het zo even niet weten.
Lage bloeddruk of je bloedsuiker niet helemaal goed eventjes? Heb en al wel voldoende gegeten? Of ben je misschien een beetje vermoeid. Ik heb het ook wel eens gehad. Even heel naar maar ik denk zoang het niet weer gebeurd iets kleins was.
Zou inderdaad van je menstruatie kunnen komen.. Ik heb het weleens als ik weinig heb gegeten/gedronken..
Misschien even je HB laten checken. Als die al een tijdje laag is word je erg moe en kan je tjdens je menstruatie echt last krijgen van bv flauwvallen. Heb het zelf vaak gehad. Beterschapjes.
Ik denk dat je bijna bent flauwgevallen. Niks 'bijzonders' aangezien je ongesteld bent en ook nog eens moe. Volgende keer: hoofd tussen je benen en wachten tot het wegtrekt.
Bedankt voor jullie reacties! Heb sinds vanmiddag dat het gebeurde nog steeds licht in m'n hoofd en nog steeds af en toe een suizerig gevoel. Heb vanmiddag even geslapen, was daarna nog duffer dan voorheen. Hopelijk is het morgen weg...
Heb het ook welleens gehad Bleek dat ik zwanger was, denk dat het bij mij daardoor kwam..Maar denk ook dat het wel door ongesteldheid kan komen.
Ach ik heb dat ook weleens gehad en niks aan de hand hoor. En dat je duffer bent na een middagslaap is normaal. Zou me er niet druk iver maken.