FF klagen hoor!! Sinds het weer is omgeslagen naar slechter weer, ben ik echt doodmoe. Ik kom bijna niet in de benen en als ik wat gedaan heb plof ik van vermoeidheid neer op de bank. Ben al druk aan de vitamintjes begonnen, maar werkt niet echt. Ik heb eergisteren mijn man de kinderen eten laten geven en naar bed laten brengen terwijl hij al om 3.30 eruit moest die dag. Ik was zo moe dat ik een paar uur ben gaan slapen.... Mijn moeder heeft net een pan met eten gebracht omdat ik echt de puf niet meer heb om eten te koken. Ik word er echt gék van! Zijn er meer meiden die last hebben van vermoeidheid of goede tips hebben??? Moet er wel bij zeggen dat ik al sinds de pubertijd last heb van oververmoeidheid, maar eigenlijk ging het na de zw.schappen een stuk beter.
Hier precies hetzelfde, met nog aanvullende klachten (hoesten en eczeem...) Ik ga morgen naar HA, want vind het zo vervelend... Er heerst hier ook wel wat stress, maar merk ook heel duidelijk dat ik echt weer verlang naar de warmte en de zon...
Neem ff Enchina Force ( niet de juiste spelling maar misschien begrijp je wat ik bedoel) Te koop bij drogist, in tabletjes van bijv. A.Vogel.
Ja ik heb er ook behoorlijke hoofdpijn bij, wat ik trouwens eer der nooit had, maar dat komt volgens mij door de vermoeidheid...
k ben net een vaatdoek hahahahah niet normaal maar goed probeer me er niet aan toe te geven heb net alleen ff gelegen op bed voel me een stuk lekkerder maar blijf nu weer hangen op ZP dus hier in huis schiet het alsnog niet op. maar ik ben al maanden moe, ook al bloedonderzoeken gedaan maar er komt niks uit word er moedeloos van
Ja frustrerend is dat he? TOen ik toener was is er wel eens onderzoek naar gedaan, maar ook niets uitgekomen. Misschien toch nog maar eens naar de ha toe.
Of De bruistabletten van Supradyn! En verder...Probeer elke dag een stuk te lopen,weer of geen weer, desnoods met regenlaarzen en paraplu. Heerlijk, krijg je vanzelf weer energie, echtwaar!!!
@susy nou ik word er moedeloos van soms is het zo erg dat ik gewoon mijn huis niet meer uit ga, maar goed het kan ook een psychies(schrijf je dat zo??) iets zijn ga ook vanaf deze maand in therapie en hoop dat het dan een stuk beter gaat.
Yep ik heb er ook last van! Ben erg moe en heb veel hoofdpijn. Maar bij mij komt de hoofdpijn van de verhuisstress en de moeheid van al het inpakken.
@marilayne 85. Ik denk dat je zeker goede tips hebt! Meer fruit eten en minder suiker. Ik merk dat als je een paar dagen geen suiker eet dat je dan ff heel flauw wordt. Ik denk trouwens niet dat het ijzergebrek is omdat mij HB eigenlijk altijd goed is. Dus denk niet dat het daar aan ligt. Heb ook al eens gedacht om me te laten testen op pfeiffer aangezien mijn broer dit ook vorig jaar gehad heeft. Mss heeft hij mij wel besmet?? Aan de andere kant heb ik geen keelontsteking gehad afgelopen jaar... hm...ik wilde dat ik wist wat ik moet doen, want ik wordt er echt gek van! @djellybelly; in wat voor therapie ga je dan? Hoop voor je dat het werkt! Ik heb trouwens bij mezelf niet het idee dat het psychisch is...
@ consider; is het al lang geleden dat je verhuisd bent. Ik heb trouwens wel emotioneel een zware periode achter de rug (en nog voor de boeg), maar de vermoeidheid is echt van de een op de andere dag op komen zetten. Om precies te zijn vorige week dinsdag
@susy het is voor mij vooral een angst stoornis paar weken geleden een topic geopend dat ik bang ben voor inbrekers enzo en daardoor dus slecht slaap, tjah en slaap ken je niet inhalen he , helaas.
ojee ik ben ook moe en niet van het weer want dat vind ik eerlijk gezegd heerlijk zo! als deze zwangerschap allemaal goed mag verlopen gaan we ook in mijn achtste maand verhuizen dus kan me lol nog op. zie er nu ook al tegenop. maar probeer er toch maar even niet over te piekeren en het maar op me af te laten komen. en zoals me man altijd zegt: alles komt goed! lekker naar buiten gaan helpt wel vind ik. net zomaar kwartiertje gelopen buiten ( even naar oma naar de post kijken) en toch lekker hoor.
Komt me heel bekend voor, maar zal hier aan de zwangerschap liggen Blijven eten en drinken, dat geeft sowieso energie! En verder proberen veel te slapen en afleiding zoeken. (van bankhangen wordt het alleen maar erger)
@plurkie ja het is niet leuk en het word ook steeds erger daarom moet ik er nu ook echt wat aan doen. maar nog gefeliciteerd kon ik gister in het topic niet meer doen ff ontopic q10 is ook goed voor je vermoeidheid
Ben net terug.... Heb een longontsteking. Bij mij was het dus wél een zeer aanwijsbare reden. Heb nu kuur en moet volgende week vrijdag terugkomen. Hoop dat het dan beter wordt, want ga die zaterdag op vakantie.