@ ynnel; Dankje voor de tip! Heb zoujuist het abbonnement genomen. Vind LINDA altijd erg leuk, en dit is echt een super combi! Ben helemaal blij!! Nu alleen nog benieuwd of je dus gewoon 1 setje krijgt of dat je kunt kiezen. En of je kunt kiezen uit wel/ niet voorgevormde cups...?
marlies dekkers | LINDA. magazine Als je deze link ziet denk ik idd dat je kunt kiezen! Bij de collectie staan een paar verschillende modellen (ook een push up yes!) Vind ze heel mooi, precies wat ik bedoelde. @ de rest vd meiden; allemaal bedankt voor het meedenken!
in maasmechelen (belgie) zit een outlet winkel van Marlies dekkers! Laatst nog geweest en de normale maten hadden ze voldoende hangen! De grotere maten hadden ze maar een paar van hangen!
@ marjolinos Zal het onthouden voor evt een volgende keer!~ Maar nadeel vind ik dat MD in de sale nog behoorlijk prijzig is. DEnk dat ik in verhouding nu dus wel goedkoper uit ben met het LINDA-abbo + MD setje
ik heb net een nieuwe set vab saph gekocht. WAUW wat zit dit goed. Geen rug pijn. En me ( . ) ( . ) zitten zo netjes...