lingerie/badmode deskundige gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Love47, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Ha Meiden,

Welk soort bikini-bovenstukje kun je het beste dragen met slappe borsten?

Ik baal er zo van, niks zit echt lekker. Het hangt allemaal of ze floepen er bijna zo uit als ik voorover buig :). En aan bukken ontkom ik niet met een dreumesje!
    Ik heb na mn zwangerschap en borstvoeding zulke slappe borsten gekregen. Ik heb een B cup. We gaan over 2 1/2 week op vakantie en ik moet dus echt dringend goed en lekker zittende badkleding!
    Of kan ik beter een badpak of tankini dragen als een bikini?

Zijn er meiden die in een lingerie winkel werken en mij goede tips kunnen geven? Of meiden met ervaring met slappe borsten...?

Bedankt alvast!!:)

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik lees mee, hier ook slappe, depressieve, naar beneden koekeloerende borsten, ik had een push up bikini maar ze floepen er inderdaad weer uit :)

3. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een tankini met beugel. (maar die tankini is meer omdat ik een flubberbuik heb)
    Je kan het beste eentje met beugel dragen en voorgevormd. Die beugel geeft ze de steun die ze nodig hebben en het voorgevormde drukken ze net even beter op zijn plek.
    Dus een tankini is niet persé nodig.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Marliesje Dekkers! Die geeft elke boezem weer de "pammie andersom" touch / gevoel terug LOL!!

Gewoon een goed ondersteunende en nog beter de goede maat! meer als de helft van de vrouwen draagt geen goede maat BH (of bikini) dus ga naar een speciaalzaak en laat je daar adviseren!

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    een voorgevormde tankini misschien? Dan heb je toch wat minder snel dat ze eruit rollen?

Verder weet ik het helaas ook niet zo goed, ben nog steeds op zoek naar de perfecte BH, ze zijn bij mij helaas slap en behoorlijk ongelijk geworden na de 2e. Waardoor ik bijna een cupmaat verschil heb volgens mij. :(

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik denk dat een haltersluiting (bandjes sluiten in je nek) ook meer doet dan eentje die beha-achtig is (bandjes over je schouder)

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dat heb ik ook, met als resultaat dat je het ene bandje veel strakker moet trekken dan de andere, dat "lost" het nog een beetje op.

8. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Pfff... ik ken het ;)

Weet je wat een goed eoplossing is...

Gewoon een mooi setje lingerie kopen en dat ook dragen als bikini.

Doe ik sinds mijn bevalling ook. Werkt perfect !
    Mooie Push-up beha en iets van een boxershort... beiden van lycra... Niemand ziet dat het lingerie is hoor.

Ik heb een setje van Calvin Klein. Heb al hele leuke reacties gehad... Dat ze het zo mooi vinden en vragen waar ik het gevonden heb ;)

9. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden. En fijn dat ik niet de enige ben;).

Ik ga z.s.m. naar de Hunkemuller (zijn nu in het buitenland). Ik wil daar natuurlijk ook advies vragen, maar als het daar druk is is daar niet veel tijd voor. En vind het ook een beetje lullig om tussen tig andere vrouwen (en verveeld wachtende mannen!!!) mijn slappe borsten verhaal uit te leggen! Dus vandaar hier mijn vraag.

Mét beugel lijkt me als ik het zo lees sowieso beter. Maar bij de bikini's met beugel die ik had van voor mn kindje (zelfde cup maat) floepen ze er nu dus uit.

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    een echte speciaalzaak is het bijna nooit druk en komen eigenlijk nooit mannen mee (zeker niet als je doordeweeks een keertje gaat) die doen echt hun werk goed, sorry als ik iemand beledig maar bij de hunkemoller, livera e.d. dat noem ik niet echt speciaalzaken..

11. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Ik zou een voorgevormde bikini nemen met beugel.
    Misschien is het wel verstandig om een bikini te nemen met een cupmaat. Vaak zijn de bikini's in confectiematen. Maar je hebt ook bikini's die voor het bovenstukje een cupmaat hebben.

12. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Bedankt voor de tips!

Ik wil er niet heel veel geld aan uitgeven, vandaar dat ik Hunkemuller ook goed vind. Ze hebben daar leuke hippe dingen. Maar mijn vraag ging over het soort bikini bovenstukje.

13. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Grote lol hiero....

Na mijn 1e ging het nog wel, maar nu hangen m'n boobs helemaal down-under..... Heb m'n bikini nog niet aangehad na mijn bevalling in juni 09. ;)
    Ben benieuwd hoe strak ik dat touwtje in m'n nek moet knopen. Ik heb een bikini van cyell, zo'n triangelding, maar dan niet van die dunne touwtjes.
    Heb ook een beugelbikini, omdat dat wat steviger zit (hoop nu nog steeds)
    Ik heb trouwens 75D/E, en pas de goedkopere merken helaas niet, dan lijkt het echt alsof ze op m'n knieën hangen:x

Als je echt iets stevigs wil , zou ik toch echt voor een wat duurder merk gaan, doe je er ook iets langer mee.

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik zou persoonlijk voor de 3e link kiezen.. 4e bikini is echt niets. als je al redelijk kleine borsten hebt, lijken ze daarin nog kleiner,..

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou niet voor een halter bikini gaan, helemaal niet als deze een voorgevormde cup heeft.
    Dan heb je erg snel dat het gaat gapen.

17. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Nee, ik heb pas een halter bikini zonder beugels met die dunne touwtjes gepast, dat is echt NOT DONE!

Maar een gewoon simpel bh-model zeg maar werkt ook niet echt. Bij het bukken floepen ze er uit omdat de stof gladder is als van een bh!

18. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

koop je ze dan niet gewoon te klein?
    als een bikini past dan floepen ze er echt niet zomaar uit hoor..

misschien moet je eens een cup groter pakken,, of misschien 2?

ze zeggen dat de meeste vrouwen niet precies weten welke maat ze hebben en daardoor bh's (bikini's) veel te klein kopen..

19. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik moet zeggen dat de mijne ook niet rechtop staan en heb ook altijd eentje met beugel nodig. Maar een haltermodel laat ze wel altijd het beste uitkomen. Ze floepen er ook niet uit ofzo. Misschien ligt het ook wel aan de grootte van je borsten. Ik heb 70C, maar ik haal mijn bh's en bikini's wel altijd bij een duurdere lingeriezaak. Misschien dat dat ook wel scheelt. En ik laat me altijd goed voorlichten en door een verkoopster laat ik ze ook altijd even zien (wat ik dus niet echt leuk vind, maar wel noodzakelijk is).

Deel Deze Pagina