Ik heb gisteren een advertentie geopent bij te koop gevraagd. Nu wil ik de link netjes in mijn handtekening plaatsen maar dit lukt niet. Kan iemand me uitleggen hoe ik dit moet doen?
We hebben wat aangepast in je handtekening, bedoel je dat? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Hoi, Via je gebruikersinstellingen, optie handtekening. En de tekst en code die er nu staat als voorbeeld gebruiken. Bij de meest gestelde vragen bovenaan in dit forum staat ook een linkje naar een filmpje over het plaatsen van een banner, wellicht heb je daar ook iets aan. Beheer Zwangerschapspagina.nl
Hoi, ik zie er geen code staan, alleen deze tekst: Op 3 oktober is onze prachtige zoon geboren! Hier jouw te koop tekst Daarnaast dacht ik dat een banner iets anders is dan een link in de handtekening plaatsen?
In je 'gebruikersinstellingen' bij 'handtekening wijzigen' zie je twee vakken, het bovenste vak geeft een voorbeeld van je handtekening en het vak daaronder daar staat de code, die code moet je aanpassen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Maar er staat daar geen code alleen de tekst die ik hierboven ook heb geplaatst en daarboven deze zin: Jouw handtekening. Plak hieronder de BBCode van je banner. Wanneer ik dan de link naar de advertentie plaats krijg ik alleen de link te zien en verder geen tekst.