Hoi. Omdat de verkiezingen er aan komen. Is de vraag mogen we een keer een topic over verkiezingen houden. Wel met regels en vooral met respect? Hoor het wel. Zo niet is het jammer en zo ja zou het top zijn omdat het toch soms wel eens speelt?
zie hier de regel: 1.21 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd. Uitzondering op deze regel zijn de religieuze feestdagen en de ramadan. Let er wel op dat deze onderwerpen niet uitlopen op discussies op basis van religie. Ook dan zullen ze gesloten en/of verwijderd worden.
Ik denk dat zij zich er van bewust is dat het niet mag, vandaar haar vraag of het voor 1 x mag. Regels bestaan er niet voor niks maar uitzonderingen ook niet. Het staat haar vrij om het iig te vragen..nee heeft ze..
Maar goed dat je verder goed leest want het is idd alleen maar een vraag. Anders is het geen vraag. En had ik zo een topic kunnen starten over politiek niet gedaan. Dus. Je hoeft bij mij niet aan te komen met artikel 1.12. Omdat ik het al wist. Vandaar vragen staat vrij. Nee heb ik ja kan je krijgen. En als het nee is is het geen punt heb ik me toch aan de regels gehouden..
Hoi, Dit is inderdaad niet toegestaan, maar super dat je even hiernaar informeert, erg netjes! Ik zal het topic weer sluiten. Je mag altijd een pb sturen voor verdere vragen.