Hallo dames, Ik zit nu in mijn wachtweken en heb donderdag inmiddels de officiele bloedtest: zwanger of niet. Heb zondag en maandag getest met de actiontesters en die waren negatief..dit dacht ik al want heb deze 2weken niks bijzonders gevoeld..ik bereidt mezelf dus op een negatiefe uitslag van donderdag. Dit was dus mijn laatste cryo van icsi 2.. Ik wil gelijk verder naar de laatste poging en verheug me echt op de kans dat er nu 2 embryo's terug geplaatst kunnen worden! Wie zit er ook in het laatste traject? Moet je veel meer hormonen spuiten als je 2 embryo's terug geplaatst krijgt? Ik hoor graag jullie ervaringen.. Gezegend.
Hoi Ik slik nu de pil in het lange protocol van onze 3e ICSI-poging. Ik ben wel overgestapt naar PNO-zorg die een 4e poging vergoed! Dus wij gaan een stuk rustiger de 3e poging in. Op zaterdag 21 december begin ik met de 1e spuit en dan zal half januari 2014 ongeveer de punctie zijn. Mijn arts heeft idd ook gezegd dat we deze poging 2 'verse' embryo's teruggeplaatst mogen worden, maar dat daar veel risico's aan hangen. Bij 2 'zwakkere' embryo's kan het voordeliger werken, maar bij 2 'sterkere' embryo's adviseren zij er maar 1 terug te plaatsen. Wij weten nog steeds niet wat we moeten doen. Wij hoeven ook pas op de dag van de punctie te zeggen wat onze beslissing is. Heel veel sterkte met alles wat nog komen gaat! Liefs Jufaman81
Dank voor je reactie Heb je meer info over die verzekering? Moet je eerst een half jaar wachten voor je met de behandeling mag beginnen bij ze?
Ik heb niks gelezen over een half jaar wachten. Ik ga er vanuit dat wanneer we met de 4e poging moeten starten dit ook meteen kunnen doen. Gelukkig eerst nog een 3e poging voor de boeg. Ik heb ook trouwens niks van mijn arts gehoord om extra hormonen te spuiten. Dit omdat ze eerst afwachten hoeveel eicellen er gaan groeien. Zomaar de dosis verhogen is natuurlijk wel erg risicovol voor het lichaam van de vrouw. Dat zullen ze niet zomaar doen.