Hoi Als ik een pb beantwoord en dan krijg ik onderstaand scherm als ik terugkeer naar de site..... hebben meer hier last van en enig idee hoe het kan?
Hier heb ik dit echt heel vaak. Zelfs na regelmatig de cookies en internetbestanden wissen etc. ook heb ik als ik een nieuwe banner upload.
heb ik ook al opgeschoond, meerdere malen maar blijf dit houden.... kheb het ook alleen maar op zp, niet op andere fora of sites
Ja hier idem, Ik heb de vraag ook al eerder gesteld, maar verder nooit meer reactie op gehad. http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/325132-zw-pagina-doet-paar-dagen-vreemd.html
heb jouw topic net doorgelezen, dan zal hier hetzelfde antwoord wel volgen maar alle oplossingen die daar geboden worden heb ik al meerdere malen gedaan en zoals gezegd tis alleen bij zp.
Dit komt door het ontbreken van het css bestand wat zorgt voor het uiterlijk van Zwangerschapspagina.nl. Wanneer je een pagina laad worden er allerlei scripts uitgevoerd en gegevens opgehaald waaronder dat CSS bestand. Op de één of andere manier wordt die niet meegenomen. Hebben jullie altijd na een bepaalde handeling zo'n scherm of zo nu en dan? Lotte
Oké dan ga ik even iets aanpassen en kan je mij dan even een pb wil sturen en kijken of je het dan nog hebt? Even wachten met sturen hè .. ik moet het even aanpassen Lotte
Ja waarschijnlijk is het nu opgelost, ik heb nu dat CSS bestand direct in de pagina geplaatst dus hij kan 'm niet vergeten. Als je de pagina krijgt krijg je nu ook de CSS. Maar hou me op de hoogte hè ... als het weer mis gaat hoor ik het graag. Lotte