Link slaapprobleem en lucht in buikje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ringeling, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ringeling

Ringeling Bekend lid

Mar 2, 2012
    869
    113
    43
    Female
    Hallo,:)

Ik had al eerder een topic geopend over mijn zoontje 16 maanden, slecht slapen en veel buikpijn. Verder een historie van huilen,buikpijn, overstrekken, onrustig drinken etc.

Ik ben afgelopen week weer naar de HA geweest, diagnose veel lucht in zijn buik en verder kerngezond.
    Nu kan ik een afspraak maken met een diëtiste over voeding, om te proberen zo de lucht in zijn buikje minder te laten worden.

En toch...heb ik het idee dat dit niet alleen de oorzaak is van zijn start en het verdere verloop.;)
    Iemand die dit verder bekend voorkomt?

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Geen ervaring maar ik wilde alleen even zeggen dat wanneer onze dochter niet goed geboerd heeft na haar fles en er dus lucht achterblijft in haar buik dat ze ook steeds wakker wordt en huilerig is. Ze kan pas weer rustig slapen als ik haar buik "masseer" en er een boer uitkrijg.

Heb je een osteopaat al geprobeerd?

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    Ik denk idd ook dat een osteopaat baad kan hebben bij jullie

4. Lief 26

Lief 26 Actief lid

Mar 13, 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo!!

Hier hetzelfde probleem gehad en wij zijn naar eennosteopaat geweest! Een echte aanrader want diezelfde nacht sliep onze kleine man een stuk beter en huilde veel minder!! Echt doen hoor! Ook voor je zelf is het een goede! Ik bleek een verzakking te hebben en en ook daar heeft hij mij daar vanaf geholpen!!

Succes!!

Share This Page