Ik ben 29 januari voor het eerst ongesteld geworden zonder pil, dit was 3 dagen te vroeg maar goed dit is logisch als je net met de pil bent gestopt. We hebben niet geklust die maand. In februari wilden we er helemaal voor gaan en hebben dus geklust rond de 14 dagen na mijn eerste menstruatie dag helaas was het niet raak. Ik ben weer te vroeg ongesteld geworden (weer 3 dagen eerder) en had daarvoor al dagen bruine afscheiding. nu ben ik ervan overtuigd dat mijn eisprong eerder is geweest de afgelopen 2 maanden, ik heb namelijk een erg laag libido en de afgelopen 2 maanden heb ik steeds rond 7/8 dagen na mijn eerste menstruatie dag zin, zo ook vandaag dus weer 7 dagen na de eerste menstruatie dag. Ook duurt mijn menstruatie maar kort, zo'n 4/5 dagen terwijl dit met de pil en voordat ik ooit de pil slikte veel langer was. Kun je überhaupt al na 7 dagen een eisprong hebben of houdt mijn lichaam me voor de gek?
Als je 3 dagen eerder ongi bent geworden, dan kan het ook zijn dat je ei op dag 11 is ipv dag 14, en daardoor een cyclus hebt van 24 dagen. dat is normaal hoor, dat kan heel goed. Helaas kom je er echt achter wanneer je ei is met ovutesten en tempen. ik heb ei ook regelmatig op dag 11 namelijk.
Kan hoor ik heb van nature een korte cyclus van 23/26 dagen. Toen ik zwanger raakte van mijn jongste had ik mn eisprong op dag 9.
Zou heel goed kunnen, bij mn cyclus van 23 dagen had ik een eisprong op dag 8. Is heel goed mogelijk.